Ser at dette ble ett for uklart spørsmål.
Jeg vet jo at jeg trenger forgasser, innsug og eksos. Det jeg lurer på er hva som trengs av kjøling/ vifte, kjøleblikk, clutch, svinghjul og om jeg trenger å skjære bort noe i karosseriet for å få plass. Passer den i girkassa ? Passer kjøling fra t1 med tilpasning, eller må alt skiftes ? Hva anbefales av eksos og forgasser hvis jeg sikter på mellom 100-120 hester ?
Hva mener dere som kan dette om t4 motor i stedet for t1 ? Jeg har hørt at t4 motor er mer holdbar, er det noen mening om det der ute. Hvor er det best å kjøpe deler i forhold til pris og holdbarhet ? Har nå fått luksusproblemet at jeg har kommet over både 2 liter og 1,7 liter. Hva er best når man tenker holdbarhet, tilpasning for t1 og for å ta ut mer hester etter hvert ?
Er det fortsatt noe uklart så fyr i vei

Hva trengs av deler for å sette en t4 motor (2,0 l) i bobla ? Har en 66 modell som jeg tidligere hadde en 1915 t1 i. Tidligere vil sil si 1992. Har nå dratt den ut av garasjen og startet opp den gromme 1300 motoren. Den startet etter andre gangs forsøk og gikk på tomgang

, men er litt skuffet over draget i motoren

Har en 1600 t1 som jeg hadde tenkt å bygge på, men fikk i går tilbud om nevnte t4. Slik jeg har forstått det er denne mer holdbar enn t1 motoren. Har ikke tenkt noen voldsom motor i første omgang, så skal bruke orginal sylindere og topper. Motoren er uten eksos, gassere og deksler. Har heller ikke lyst til å skjære i karosseriet. Må man det for å få plass ? Motor koden er CU0150902. Litt usikker om nullen etter 5 er en D, og det siste tallet kan være noe annet 2. Har bare bilde av motorkode!