Først vil jeg anbefale å bruke MSextra koden, det er den som er under stadig oppdatering og har de mest akitive brukerne(utviklerne
Ellers så kjører jeg nesten identisk oppsett, så dette skal vi få til

Så noen kjappe svar:
1
Husker ikke helt, men sjekk megamanual.com for å være sikker. Mener du måtte legge inn et par jumpere.
2
Tror EDIS er hardkodet til 36-1
3
De jeg bruker er TPS, VR til EDIS, IAT, CHT, og så måler jeg lambda med en sensor fra PLX, LC-1en min la a i fjor
4
Ja, men les litt om erfaringer med dette. Spesielt dette med lag-factor som er forsinkelsen fra MS endrer blandingen til lambda-sensoren reagerer. Dette variere fra motor til motor
5
Det holder med egne releer. Jeg vet Jørn har brukt relekortet, men jeg fjernet det for å rydde opp i kablinga mi. Smakssak
6
Alt er freeware, men du får litt ekstra features ved betale $40 tror jeg det var.
7
Det er mange som bygger nå som dropper EDIS, og bruker COP (Col on Plug) eller CnP (Coil near Plug) som fyres enten sekvensielt eller som wasted spark. Mange som bruker LS-1 coiler fra GM. Jeg skal bruke CoP fra en motorsykkel (tror det er fra GSXR)
Kommer du på mer er det bare å spørre. Jeg er på ferie så det blir litt kortfattet herfra

Lykke til