monica82
Medlem

boblemodus....
|
 |
« på: juni 20, 2008, 11:22:27 am » |
|
 Har hatt lyst på bobla sia eg var lita og no har eg endelig fått kjøpt meg ei :-) Så natta etter att eg hadde kikka på bobla og bestemt oss for att den skulle me ha, så hadde eg snakka i søvne om att eg måtte kjøpa eit nytt bensinlokk til bobla.. hehe.. Her er nyanskaffelsen : http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13856694&sid=xz4cbaikPc3564580&WT.svl=Bilde Så no skal det polerast og pussa opp lister. Og få tak i orginale skvettlapper. Og selfølgelig skal den holdast orginal :-) Har takgrind som skal settast på :-) Så no går eg rundt som eit stort smil!! Ser masse spennande og flotte bobler inne på forumet her, så da er arti å følga med :-)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
FreddyB
Supermedlem

Toidi - men omvendt.
|
 |
« Svar #1 på: juni 20, 2008, 11:35:58 am » |
|
Såg meget pen ut! Gratulerer. 
|
|
|
Loggført
|
Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
|
|
|
LOBO
Supermedlem

|
 |
« Svar #2 på: juni 20, 2008, 11:37:37 am » |
|
Grattis og velkommen  Ser ut som en fin bil.
|
|
|
Loggført
|
D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
|
|
|
monica82
Medlem

boblemodus....
|
 |
« Svar #3 på: juni 20, 2008, 11:39:08 am » |
|
Tusen takk for da :-) da finnest ikkje rust, ingen slitasje innvendig. Så eg er kjempefornøyd... Synest den er litt vanskelig å kjøyra , så må til med litt justeringer på clutch og gass.. Og så får den litt for lite bensin.. så litt flikking må til :-) Arti å væra medlem i eit sånnt forum, slik att ein treffer folk med kunnskap og samme interesse :-)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Oval57
Supermedlem

Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.
|
 |
« Svar #4 på: juni 20, 2008, 12:28:55 pm » |
|
Gratulerer med en pen bil! Angående skvettlapper så selger Knut Andersen http://www.vwservice.no reproduserte Harald A. Møller skvettlapper. Jeg har sett de fysisk og de ser meget bra ut! Skvettlapper hører hjemme på boble!
|
|
|
Loggført
|
*Paradise road* Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.comTlf. 900 13 764 Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer. Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har noe du vil selge.
|
|
|
WünderBug
Juniormedlem

|
 |
« Svar #5 på: juni 20, 2008, 12:50:42 pm » |
|
Grattis med sinnsykt fin bil! Rustfri også, pris deg lykkelig! Håper du får en fin sommer i den..  Mvh
|
|
|
Loggført
|
1969 mod. 1300 T1 under kniven. Roma ble ikke bygd på èn dag. T4 2.0 konverteringsprosjekt. Roma ble fortsatt ikke bygd på èn dag! www.horza.no/michael/
|
|
|
monica82
Medlem

boblemodus....
|
 |
« Svar #6 på: juni 20, 2008, 13:44:41 pm » |
|
Tusen takk for tilbakemeldinger :-) Da va mykje spennande på sida til knut andersen, den må kikkast meir på . Og skvettlappane var lekkre. Dei som står på bilen no , er svarte med røde reflekser på .. Så må nok senda ei bestilling :-) Rust var jo da fysta som me sjekka etter, men da finnest heldigvis ikkje. Heldigvis blitt tatt godt vare på og stått inne om vinteren. Da blir nok noken kjøyretura i sommar Og ønsker tilbake ein riktig god sommar , med godt vær, og mykje boblekjøyring 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
holmsen
Supermedlem

|
 |
« Svar #7 på: juni 20, 2008, 13:50:07 pm » |
|
Velkommen og grattis med ei nydelig boble  Sjekk ut hva skjer tråden,sett av noen helger og kom deg på treff  Jan
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
monica82
Medlem

boblemodus....
|
 |
« Svar #8 på: juni 20, 2008, 13:54:42 pm » |
|
Takker å bukker :-) Ja, da hadde vore arti å kommet seg på eit treff.. Har snakka om å iallefall kommet oss til stjørdal eller Trondheim , der da etablerte klubber. Me må ha ei gjennomgang av bilen før me tør å dra på langtur :-) Men skal så absolutt følga med kva som skjer.. hadde vert arti å trefft andre med samme interesse og ikkje minst kikka på bila.. for jaggu meg e da mykje fine bilder inne på her :-)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ole B
Seniormedlem

|
 |
« Svar #9 på: juni 20, 2008, 13:56:57 pm » |
|
Gratulerer med flott boble, og ja boblene kan være vanskelige og kjøre  Ole
|
|
|
Loggført
|
Tlf.95059839
|
|
|
monica82
Medlem

boblemodus....
|
 |
« Svar #10 på: juni 20, 2008, 14:09:14 pm » |
|
Takker så mykje :-) Det virker som motoren får litt lite bensin, så når eg skulle kjøyra så vart det masse smell i potta, og store vanskeligheter med å finna rette trykket på gasspedalen.. så det må vel justerest litt, så det har eg satt karen til :-) Men eg trur da e eit arti kjøyretøy når alt fungere sånn som da skal.. Sitter lavt og ein nydelig lyd av bilen.. kjempearti :-)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
gold-digger
Medlem

|
 |
« Svar #11 på: juni 20, 2008, 15:50:44 pm » |
|
grattis med bil... ser fin ut den der...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
monica82
Medlem

boblemodus....
|
 |
« Svar #12 på: juni 20, 2008, 15:52:23 pm » |
|
takk å takk :-) 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
TAH54
Seniormedlem

vw 1954 The evil that men do ! 95178117
|
 |
« Svar #14 på: juni 24, 2008, 12:58:56 pm » |
|
Gratulerer med nyanskaffelsen ! Så veldig bra ut ! Artig at du vil beholde den orginal .Har den gode gamle sjarmen da . Men når det er sagt , uansett hva slags stil man velger så må man bruke dem og ikke la dem stå å støve ned i garasjen 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lasse `65
Supermedlem

LUFTLIGA`N
|
 |
« Svar #15 på: juni 24, 2008, 13:26:47 pm » |
|
Gratulerer med nyanskaffelsen ! Så veldig bra ut ! Artig at du vil beholde den orginal .Har den gode gamle sjarmen da . Men når det er sagt , uansett hva slags stil man velger så må man bruke dem og ikke la dem stå å støve ned i garasjen  Flott bil!! Den håper jeg du får masse fine turer med. Og velkommen skal du være inn til Trondheim. Er et stykke fra Steinkjer, men det går...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
monica82
Medlem

boblemodus....
|
 |
« Svar #16 på: juni 26, 2008, 11:24:45 am » |
|
Tusen takk for all tilbakemelding.  Eg synest sjarmen med bobla er att da skal væra orginalt. Men da e jo kvar sin smak, og da må respekterast :-) Ingen fare for att den skal bli ståande i ein garage å støva ned, eg skal bruka til kvardagas formål... Me har litt startvanska akkurat no, men rekner med å snart væra på veien igjen. Så då må me ha oss ein lengre tur snart, og då vil trondheim væra ein fin tur :-) og da e ikkje så langt å kjøyra, bruke vel ca 1 t og 30 min .. og da e jo ikkje så gale... :-) Hadde vert arti å dratt å trefft klubben i trondheim.. :-)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
empiboy (Mr. Eikstad)
Supermedlem

Senk hele bilen! ikke bare litt av den.....
|
 |
« Svar #17 på: juni 26, 2008, 21:45:50 pm » |
|
Tror nok den vil gå bedre/jevnere hvis du senker den ordentlig  Fin bil foresten.
|
|
|
Loggført
|
B.K.A VW Forbund. Forbundet for de som er hardt rammet av bremseproblemer og rust.
|
|
|
TAH54
Seniormedlem

vw 1954 The evil that men do ! 95178117
|
 |
« Svar #18 på: juni 26, 2008, 21:53:44 pm » |
|
Ikke senk den du.Da slipper du og tenke over hvilke veier du skal kjøre
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eldiablo
Seniormedlem

Torgrim tlf. 970 71 771
|
 |
« Svar #19 på: juni 26, 2008, 22:21:24 pm » |
|
Velkommen inn i varmen og gratulerer med et flott eksemplar av arten 
|
|
|
Loggført
|
(o\ ! /o) | o \/ o | (o)=|=(o) [o\|_|_|/o]
tWolf - Part of the AirWolfs crew
|
|
|
monica82
Medlem

boblemodus....
|
 |
« Svar #20 på: juni 27, 2008, 00:19:31 am » |
|
Tusen takk for skryt!!  Blir ikkje senking på bobla nei,skal væra orginal :-)  Synest da e skikkelig arti inne på forumet her. Masse hjelpsomme folk, og intressane linka.. og masse lekre bobler :-)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lasse
Supermedlem

:: DKL ::
|
 |
« Svar #21 på: juni 27, 2008, 00:22:56 am » |
|
ikke bare littebittelitt foran engang? pliiiiiiiiis 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
FosenXpressen
Seniormedlem

TOTO
|
 |
« Svar #22 på: juni 27, 2008, 00:44:10 am » |
|
GRATTIS FRA FOSEN!!!! (LÆKSVIKA!!)
TOTO!!
|
|
|
Loggført
|
Fahrtknockerz Aircoolerz Member#1 & Founder "We break wind" It`s not the fahrt that kills, it`s the smell
|
|
|
monica82
Medlem

boblemodus....
|
 |
« Svar #23 på: juni 30, 2008, 15:05:38 pm » |
|
Arti med lokalt folk her inne og :-) Senking er uaktuelt ... hehe... Var og henta ny starter i dag, så da blir skife av den i kveld. Har kjøpt oppkjøyringsrampe på biltema i dag, sånn att eg slipper å bruka jekk .. blir toppers :-) Skal ha inn bobla på verksted for å stilla inn forgasser.. går forsatt litt ujevnt.. Går fint på tomgang, men litt tull forsatt når ein kjører...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|