De siste dagene har bilen stått på bukker...jeg har kjøpt ny drivakselmansjett på Unneberg (forøvrig en mye bedre type enn den repro som satt der), byttet til API GL-4 girolje og hatt oppi en flaske STP Gearbox tilsetning....prøvd "tyngdekraftmetoden" for oljefylling (hvilket fungerte helt STRÅLENDE!), fått på bensinfilter og ny slange, satt KYB gassdemperne bak og oljedemperne forran....som jeg er spent på å se hvordan fungerer!
....masse positiv energi i lufta.
Jeg er tilfreds med oljefyllingen og alt.
Ting har gått som smurt!
Siste hjulbolt på venstre bakhjul gjenstår, i det muttertrekkeren sier ratatatatatatata uten å endre lyd...

Uflaks?? Og trommelen som sitter der så splitter ny ut for 1 år siden, og den er Made In Germany

(Ps. Ja jeg entret skruene for hånd først....)
Forresten, hjulboltene mine er bemerkelsesverdig korte. Jeg la merke til at gjengene i trommelen går kanskje 3-4 mm lenger inn enn det skruen rekker. Er det verdt å prøve med en gjengetapp for å rense opp starten av gjengene, og bruke en lenger hjulbolt??
Og én ting til... er det forsvarlig å kjøre bilen med 4 hjulbolter på det ene bakhjulet? Vil prøvekjøre!