Kjøpte meg ei 1302 for et års tid siden, og planen var i utgangspunktet å bruke den i bilcross. Da jeg kom hjem til min mor med bilen, viste det seg imidlertidig at det var den alt for god til. Så har samlet litt deler nå og da, og har akkurat fått den hjem der jeg bor nå. Bak stod det bredda skjermer, fikk tak i bredda framskjermer i går, porsche-vinge har jeg hatt liggende ei stund, 17" felger er kjøpt inn, samt spacere (4:130-4:100), anlegg skal på plass, har kun spiller og to høytalere til den foreløpig, den bør lakkes litt på sikt, og sist men ikke minst så mangler den motor !

Bilen hentet

Felgene og vinge på plass

Testmontering av brei skjerm framme

Kom seg, vil tru det vil passe fint bak og når jeg får bilen litt ned. Altså å få motor i, og evnt litt senk

Trenger litt hjelp mtp dette med glassfiberskjermer, vinge bakpå, 17" felgene som har 205-40-17 dekk, og det at det er senkefjører framme, må alt dette godkjennes? Har TUV-papirer på spacere og fjører. Noen tips her?
Ang motor, blir det nok først og fremst å få tak i en original 1600, for heller å bygge noe kjekkere etterhvert grunnet økonomi (lærlinglønn + hobby). Har bygget flere wbx-er og type 4 motorer til bilcross, så har skrudd litt motor. Kunne tenkt meg en type 4, og tror og denne bilen er godkjent med 2L type 4