Hei!
Jeg er en bobleglad jente fra nord, nærmere bestemt midt-troms.
Fikk min første boble, en 1303s i 18 års gave. Funket dårlig som helårs bil så endte med anskaffelse av annen bil og bobla ble solgt.. Har etter det alltid hatt lyst på en ny men forholdene har ikke lagt til rette..
Driver med bilcross og etter flere år med skruing på gårdsplassen i alt slags vær har vi endelig fått leid et verksted! Og da ble det jammen plass for oppbevaring av boble

Kom over et billig prosjekt, en 1302s, dro den hjem og begynte å demontere...viste seg å være mye mer rust enn antatt. Hull i gulv under førersetet, hull i innerskjerm mot cockpit, nede mot kanalen bak førerdør og alle disse vanlige stedene.. Men var også gjennomrustet under "luftebuen" ved sidevinduet bak.
Men gikk ikke så mange dagene før det dukket opp en ny, nå en 1303s og den ble med hjem! Er strålende fornøyd så langt. Utrolig lite rust på denne! Bunnen er fullstendig hel og fin. Krysser fingrene for at det ikke dukker opp noe uventet..
Leser nå boblestoff omtrent døgnet rundt og prøver å ta en avgjørelse på hva jeg har lyst å gjøre med bilen utseendemessig før sommeren