mai 04, 2025, 19:25:59 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Kjøper en kjørbar motor i grei stand!  (Lest 563 ganger)
Byggern
Medlem

Vis profil

« på: desember 07, 2013, 07:46:11 am »

Har ikke så mange krav annet enn at den skal starte og gå uten noen problemer.

Foretrekker en 1600 dobbelport, men alle alternativer kan vurderes.

Pris er avgjørende faktor, geografisk plassering like så. Helst i nærheten av Oslo / Drammen / Hønefoss traktene.

Mail til runar500@hotmail.com
Loggført
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem

Hvilken makalös manick

Vis profil
« Svar #1 på: desember 07, 2013, 17:51:13 pm »

Kan jeg friste med en 1776 motor? Den har 83.9 ærlige hester med varmepotter og viftereim. Akkurat nok moment til å kunne ligge i 4de giret stort sett hele tiden. På en 200 mil lang tur i høst snittet den 0,69 liter på mila. Motoren har en mild kam og en original forgasser som er åpnet opp for litt for bedre flow. Nye varmepotter og en demper med behagelig lydbilde. Dette er en cruiser med helt originalt utseende og nok krefter til å bringe frem smilet. Bytter du senere til to forgassere samt gjør en portejobb på toppene så bikker denne motoren enkelt 100hk.

Turn key, skru på plass - tut å kjør. Befinner seg i Oslo. Ønsker 10 083,90 NOK for den. En perfekt julegave til deg og bobla di.

Mvh
-BB-
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Byggern
Medlem

Vis profil

« Svar #2 på: desember 07, 2013, 20:44:50 pm »

Frister, frister, men det er ikke rom for 10k her og nå, og ikke har jeg noen boble å ha den i heller...   Hæ

(Skal stå i en Snowtrack, denne her.. Mens jeg samler deler til å bygge meg en 1776 motor, faktisk!   Blunker)
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!