mai 04, 2025, 05:59:36 am
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Teknisk, teori og praksis
>
Linjeborring av t4 blokk
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: Linjeborring av t4 blokk (Lest 1215 ganger)
dag66
Nybegynner
Innlegg: 40
Bosted: Flisa
Linjeborring av t4 blokk
«
på:
januar 08, 2014, 22:05:26 pm »
Bør t4 blokker linjeborres ? Blokken(e) det gjelder skal være i ok stand, dvs at det ihvertfall ikke har vært noe motorras
evt hvor mye koster det slik ca ?
Loggført
tezer
Supermedlem
Innlegg: 1791
Bosted: Hamar Hedemarken
Sv: Linjeborring av t4 blokk
«
Svar #1 på:
januar 08, 2014, 22:44:03 pm »
Hvis ei t4 blokk trenger og linjeborres så er den skrot!
Loggført
Vw 1302
dag66
Nybegynner
Innlegg: 40
Bosted: Flisa
Sv: Linjeborring av t4 blokk
«
Svar #2 på:
januar 09, 2014, 22:49:29 pm »
Grunnen til at jeg spør er at jeg fikk det tipset av en som driver med rallycross. Det er mulig han gjør det for høyere effekt og annet bruk enn det jeg skal. Det betyr mer penger til andre deler
Loggført
Dewil
Supermedlem
Innlegg: 7541
Bosted: Moss
"Opinions are like assholes...everyone has one"
Sv: Linjeborring av t4 blokk
«
Svar #3 på:
januar 09, 2014, 23:32:25 pm »
T4 tåler mye ja, så her er det skjelden det er behov for linjeborring. Hvis motoren har hatt rådebank bør den kontrolleres for skjevheter.
Loggført
Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
Facebook.com/HerbieMemorialRun
tezer
Supermedlem
Innlegg: 1791
Bosted: Hamar Hedemarken
Sv: Linjeborring av t4 blokk
«
Svar #4 på:
januar 10, 2014, 02:17:14 am »
Da du for brukbare t4 blokker fra 500kr og opp
og linjeborring koster runt 1000kr og opp da er det vel lite og spare på det,
og en for ikke mere effekt av og linjeborre hvis det ikke er så ille at lagra kniper!
men har du selvfølgelig en blokk som er påkosta mye penger i maskinering osv da kan det lønne seg og linjeborre
Loggført
Vw 1302
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...