Trodde 0.3 bar var nok på de fleste gassere, det er mengden fuel som teller. Blir trykket for høyt, kan nåleventilene få problem med å lukke, men det problemet har de ikke på lavere trykk. Men nå kjenner jeg ikke om IDF trenger høyere trykk enn andre forgassere.
Så jeg ville heller fjernet regulatoren, og brukt pumpa.
Får du ikke nok bensin når du kjører?
Grunnen til at jeg spurte her er at jeg av en eller annen grunn trodde jeg skulle ha opp mot en bar inn på gassere....

Jeg skrev tidligere i denne tråd at så lenge 0,3 er nok så driter jeg i regulatoren siden pumpa gir dette direkte. Så spurte jeg i dag om hvor mye trykk som skal til før nåleventilene i kammer slipper trykk gjennom, bare fordi jeg lurte og har hørt om andre som har hatt så mye trykk at det flommer over.
Uansett, regner med å ta første kjøretur i april/mai og regner med at så lenge 0,3 bar holder for dere andre så holder det også på min motor som er en del mindre enn hva andre kjører med.
Takker for raske svar som alltid. Forum er rett og slett en fin ting.