Vel, da skal jeg altså ut på tur, på leting etter den norske folkevognsjela, som jeg skal ha sagt til Adresseavisen.

solveien1.jpg (73.29 KB. 800x600 - vist 151 ganger.)
Vel, la oss også si at jeg skal i bryllup i Kristiansand den 5. juli, og uka før og uka etter har jeg tenkt å bruke på å kjøre ned Vestlandet og opp i øst. Og da vil jeg GJERNE besøke andre folkevogngærninger!!
Planen er, at om jeg finner de gode historiene, skal dette ende i en artikkel i VolksWorld eller lignende. En artikkel som beskriver nettopp den norske folkevognsjela (ja, åkei, jeg sa vel akkurat det til journalisten fra Adressa også...).
Så er det da noen sør for Trondheim som har lyst på besøk? I hovedsak har jeg mest lyst til å se andre garasjer, prosjekter og kule biler, og prate skjit om bil og kjøring. Så glem i hovedsak den der artikkelgreia! Er det noen som kan tenke seg besøk? Noen som til og med har en plenbit jeg kan sette opp teltet mitt på for en natt, og en stikkontakt jeg kan lade mobilen min i?
Om noen vet om noen andre artige typer også, så SI FRA! Jeg kan godt ringe og be meg selv på besøk til folk som ikke er på forumet.

Spennende folk, garasjer, prosjekter, biler, veier, steder og opplevelser mottas med stor takk! Og egentlig enhver åpen garasjedør, uten at det trenger å være så mye oppsiktsvekkende inni garasjen.

Som sagt, turen går fra Melhus kommune i Sør-Trøndelag ca 30. juni, og sørover i vest, og opp fra Kristiansand via Øst-Norge den 7. juli.
Jeg blir VELDIG glad for tips og invitasjoner!

Hilsen Solveig