Cruisinger er det jeg savner mest. Men også å ha et fast lokale der man møtes i bilrelaterte omgivelser. Som det nevnes her, så trenger en ny start av en klubb, ildsjeler. Selv ville jeg gjordt mye for å få til noe som dette. Lokale for en evt klubb kan man lett få drevet opp, men for at no slik skal brukes aktiv hver uke, så er nøkkelordet en sentral beliggenhet. Cruisinger o.l er noe jeg ser som et must, da bilene trenger mest å brukes, ikke bare pynte utenfor et lokale. Støtte og sponsorer er viktig, og vet om flere som vil stille opp for noe slikt.
Vet at follo gladlig vil ha oss grensevoktere fra østfold med. Vært follo medlem før og meldte meg inn igjen nå føre sesongstart i år. En utrolig flott klubb. Sosial og inkluderende gjeng som vet å dyrke hobbyen. Bare synd man skjelden har mulighet til å delta så mye på deres nesten ukentlige arangementer med cruisinger o.l. pga reiseveg.
Vet det krever mye å dra igang en klubb som skal fungere bra, men vil man så får man til. Men vil flere enn bare jeg bli med å dra dette igang?

som han jørn hoel sa; har ei drøm....