Jeg må desverre innse at tiden til å ferdigstille prosjektet mitt ikke strekker til lenger.
Derfor har jeg bestemt meg for å finne en bil som er mer ferdig, så jeg snart kan komme meg på treff..

Bilen er en 1961 modell. Den er godt på vei til å bli en bil igjen.
Bunnen er helt ferdig. den står på hjul og ruller. Den er slipt ned, og malt med arcanol / owatrol.
Det er montert 2" kortet Mags forstilling med senkesatser. Denne er komplett med nye styrestag, fjærpakker, ny styredemper, og nye linkpin.
Det står CSP zero offset skiver fremme. 5-205. med TUV papirer. Det er også ny 2-krets bremsepumpe, og nytt røropplegg.
Girkassa er pakket om med nye pakninger. Det er satt inn hylse til nyere type chlutch. Det er montert nye lager, simmeringer og bremser bak.
Det er også sveiset inn CSP cup stag.
Det er nye KYB GR-2 dempere. Alt nytt av styrekuler og forskjellige foringer osv.
Det er nye brekkwire og bremseslanger osv.
Karosseriet som nå står løst oppå, er det noe jobb igjen på. Det er sveiset inn ny front. Dette er en orginal vw front. I tillegg er det sveiset litt bak. Men det gjenstår noe. Det følger med endel sveisedeler. Så med litt pågangsmot er det en grei skuring. Men jeg driver selv som rørsveiser, så jeg får liksom nok til tider..
Dører er veldig bra.
Det følger med helt strøkne orginale snowflake baklys. Alt av deler ellers følger også med.
Skjermene er også i ganske god forfatning.
Motoren er borte..
Bilder kommer...
Petter'n.