Har tittet litt i katalogen til VW heritage og det er meget fristende å kjøpe bl.a 94mm sylindersett (1914cc) og CB 044 topper.
Men bør jeg da gå for Special single spring eller Magnum dual spring?
Er Engle W110 en god kam for et slikt oppsett?
Vet at blokk må maskineres, hvem anbefales til dette?
Bør org. veiv balanseres eller byttes?
1:1,25 vipper har jeg.
Holder 40 IDF gasserene jeg har mål?
Noe annet som er essensielt og bør byttes/kjøpes?
Evt. noen forslag til hva som bør gjøres for å få en villig motor med litt krutt?
Evt. om noen har noe godsaker for salg, komplett motor i deler eller turn key, begge deler er av intr.
Budsjett er på ca 35'000,- må også til med nye bremser og de ligger på ca. 16'000,- på Unneberg-bil, så det er evt. rundt 20'000,- igjen til motor.
Bare så det er sagt, dette er en motor som skal brukes på vei, så den bør være brukenes til det såvel som banekjøring

Alle forslag/kommentarer mottas med åpne armer.