Magirius sylindre! GO GO, eller NO NO

<< < (3/3)

Bjørnar:
JHU: Skal prøve ta litt bilder underveis, HVIS sylindrene er brukbare og det er faktisk mulig å få de løs... ???

Syncronaut: Vi blir nok enige om ett eller annet... kan jo være greit å ha ett sett liggende også, når det første skjærer..

Holmen: Ja det hadde vært noe, tror nok det blir litt drøyt med 3 liter turbo

EspenX: Joda det er riktig det, luftkjølt v8 fra gammel Magirius Deutz lastebil. Etter en runde i dreibenken passer disse på type 4 blokka

Syncronaut:
Sitat fra: Bjørnar på desember 19, 2007, 18:55:02 pm

Syncronaut: Vi blir nok enige om ett eller annet... kan jo være greit å ha ett sett liggende også, når det første skjærer..

Du vet det Bjørnar, det er alltid greit å ha noe liggende  ;D ::)

ALIEN:
ÅÅÅÅ herregud :D :D :D :D :D

Alien

V-111:
Sitat fra: Syncronaut på desember 19, 2007, 16:09:18 pm

Sitat fra: Holmen på desember 19, 2007, 14:25:59 pm

Hører jeg 3051 ccm med turbo?
4.185 stempel på Scat 86 mm veiv.....

Mye kulere med original-look kjøleblikk og 2 utslitte org Solex 32-34 PDSIT gassere, en skikkelig astmatisk dreiemomentmaskin  :D

Det er ikke riktig at det blir en dreiemomentsmaskin, du bare begrenser det slik at maksimalt dreiemoment blir produsert ved lavere turtall.

Syncronaut:
Sitat fra: V-111 på desember 20, 2007, 13:21:07 pm

Sitat fra: Syncronaut på desember 19, 2007, 16:09:18 pm

Mye kulere med original-look kjøleblikk og 2 utslitte org Solex 32-34 PDSIT gassere, en skikkelig astmatisk dreiemomentmaskin  :D

Det er ikke riktig at det blir en dreiemomentsmaskin, du bare begrenser det slik at maksimalt dreiemoment blir produsert ved lavere turtall.

Tjaaaa, det skulle vel komme an på litt andre ting enn de to enkle og små gasserne også det... Jeg skrev det nå mest på tull, jeg da  :P :D

Navigering

[0] Oversikt

[*] Forrige side