mai 04, 2025, 21:15:27 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: startvansker...igjen  (Lest 1537 ganger)
snikkabo
Juniormedlem
**

Vis profil

« på: juli 17, 2008, 21:48:04 pm »

Hei
Jeg har plutselig fått litt startproblemer med bobla
Det skjer rett og slett ingen ting når jeg vrir om nøkkelen, annet enn at lysene i speedometeret slutter å lyse når jeg vrir om nøkkelen.. En av gangene holdt bilen på å starte og det kom litt eksos fra eksospottene..

Jeg har forøvrig nettopp byttet olje på bilen pga bensin i olja og jeg byttet til en bensinpumpe som ikke lekker..

Håper noen har forslag til hva som kan være galt Glad

Loggført
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem

:: DKL ::

Vis profil
« Svar #1 på: juli 17, 2008, 21:56:03 pm »

Høres unektelig ut som lite strøm på batteriet.

Hører du akslingen fra starteren som slår inn, men ikke går rundt så kan det jo være dårlig kontakter/jording på starteren også...
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017

"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
snikkabo
Juniormedlem
**

Vis profil

« Svar #2 på: juli 17, 2008, 22:02:53 pm »

Høres unektelig ut som lite strøm på batteriet.

Hører du akslingen fra starteren som slår inn, men ikke går rundt så kan det jo være dårlig kontakter/jording på starteren også...
merkelig.. Tja, hører tikkelyd en gang i blandt.. hmm..  får prøve å lade opp batteriet da Glad og sjekke alle ledningene!
Loggført
Morty
Nybegynner
*

Vis profil
« Svar #3 på: juli 20, 2008, 02:53:47 am »

Forsøk med å sette en startkabel fra huset på starteren til minus på batteriet.  Starter den da, er det jordinga som er dårlig.   Har lagt opp egen jording på alle vag produkter jeg har hatt (bortsett fra Boraen) for å få starteren til å fungere som den skal. Mulig jeg har hatt skikkelig uflaks? Glad
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!