Har prøvd siden 17. September å bestille noen topper til 500' min.
For ikke å mase, har jeg drøyd to uker mellom hver purring.
Sender til
staff@piersideparts.net, samme adresse jeg har kommunisert med tidligere.
Ikke en eneste gang har jeg fått svar.
Nå begynner jeg å bli skikkelig lei.
Grunnen til at jeg har ventet, er at det er mye billigere frakt der enn å kjøpe direkte fra CB.
Har noen tips til hvordan å få svar fra dem?
Så på Facebook sidene deres at Eivind hadde besøkt dem, og jeg skal til Miami i februar, men det må vel være enklere måter å få plassert en ordre på? Er det virkelig så gode tider i unaiten at de kan drite i svare på e-post når folk prøver å bestille?
Jeg er god i utenlandsk og vant til å opptre diplomatisk(I jobben min samarbeider jeg ukentlig med forretningspartnere i Israel) men forstår ikke hva mer jeg kan gjøre uten å bli uhøflig.
Men jeg kommer på nå at jeg faktisk ikke har prøvd å ringe..