mars 29, 2024, 01:55:24 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Seefood TV søker VW Camper til tv-opptak  (Lest 1545 ganger)
sara@seefood.no
Nybegynner
*
Innlegg: 1
Bosted:


Vis profil

« på: desember 02, 2014, 10:12:53 am »

Hei,

Seefood TV produserer i disse dager en ny humorserie for TVNorge som heter «Mellom Bakkar og Berg». «Mellom Bakkar og Berg" er et sketsjeprogram løselig inspirert av Norge rundt. Med fiktive reportasjer fra rundt omkring i Norge, får vi et skråblikk på det norske folk, norsk kultur og norske fenomener. I løpet av serien møter vi en rekke karakterer spilt av blant andre Espen Eckbo, Lene Kongsvik Johansen, Odd Magnus Williamson og Henrik Thodesen.

Programlederen, som spilles av komiker Kevin Vågenes, binder det hele sammen som en egen karakter. Han introduserer innslagene fra rundt omkring i landet med sin «Mellom Bakkar og Berg»-bil som jeg nå er på jakt etter!

Vi ser etter en VW Camper av bay -type.

I all hovedsak så skal vi forflytte oss rundt i Oslo Omegn, men det er et ønske om å ta en kjøretur innover i landet så man får illusjonen om at vi faktisk er mellom bakkar og berg. Det er derfor en fordel at den kan kjøre noe! Et annet ønske er å foliere bilen med «Mellom Bakkar og Berg» logo på sidene og noe på panseret. Når det gjelder periode så ligger dagene ganske spredt, men i og med at vi gjerne vil foliere bilen så regner jeg med at vi da må leie den for den totale perioden så jeg ønsker pris på det. Det er totalt kun 5 opptaksdager. De to første kommer allerede i neste uke så det er ganske kort tid. De nest etre dagene ligger fordelt i januar og februar.

Jeg håper noen her kan hjelpe meg med dette!



Mvh

Sara Elisabeth Rogne
Produksjonssjef
SEEFOOD TV
M. +47 – 909 32 701
www.seefood.no
Loggført
boble54
Seniormedlem
****
Innlegg: 376
Bosted: Skjetten


Vis profil

« Svar #1 på: desember 02, 2014, 10:53:53 am »

Hei,

På denne årstiden tror jeg dere skal slite med å finne en Bay Camper for leie. Dette er biler som brukes i sommerhalvåret og nødig tas ut for kjøring på veier som er saltet.......
Det er jo selvfølgelig å håpe at du får "napp", men er usikker.....

mvh
Petter
Loggført

-54 1200
-74 1303 Big
-76 1303 Cab
-76 T-2 Westfalia Camper
-87 T-3 Reimo Camper
 
Meld deg inn i klubben vår: http://www.vvwklubb.no/meld-deg-inn-i-klubben/
StarBugs Geir
Supermedlem
*****
Innlegg: 1204
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #2 på: desember 03, 2014, 13:14:44 pm »

Lettere å få kjøpt enn leid på denne tiden.... Glad

Finn en bra bil og trekk den ut som premie blant de som følger serien på tv, nett-tv eller sosiale medier. Ville gitt positiv oppmerksomhet som var verdt mye mer enn kjøpesummen. Få tak i en Lillebror å henge bak også. Sett den sammen en vind og regnfull dag, så blir i alle fall den episoden morsom. Gliser

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,63216.msg591938.html#new
Loggført

1974 1303s
2018 Husqvarna Vitpilen 701
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #3 på: desember 03, 2014, 15:08:50 pm »

Lettere å få kjøpt enn leid på denne tiden.... Glad

Finn en bra bil og trekk den ut som premie blant de som følger serien på tv, nett-tv eller sosiale medier. Ville gitt positiv oppmerksomhet som var verdt mye mer enn kjøpesummen. Få tak i en Lillebror å henge bak også. Sett den sammen en vind og regnfull dag, så blir i alle fall den episoden morsom. Gliser

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,63216.msg591938.html#new

Det er faktisk en veldig god ide!

Mvh
BB
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!