grepst1
Nybegynner

Innlegg: 36
Bosted: Førde
|
 |
« på: desember 30, 2014, 13:09:47 pm » |
|
Har 1959 Boble convertible som eg kjøpte i deler. Har tenkt å gjere ferdig bunnplate, men begge torsjonsfjører er knekt. Vil i utgangspunktet sveise fast kraftige gjengestenger og prøve å trekk dei ut vha hylser, mutter og glidehammer.
Nokon med andre tips; oppvarming + evt kile i midtpunkt mellom fjørene? Eller andre erfaringar?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
    
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
 |
« Svar #1 på: desember 30, 2014, 15:58:38 pm » |
|
Sett inn fettnippel og press de ut med fettpresse. Luft eller olje press vil vel også gå.
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
TrettenNullTo
Supermedlem
    
Innlegg: 5141
Bosted: Tigerstaden
|
 |
« Svar #2 på: desember 30, 2014, 23:55:35 pm » |
|
Er det forran? er ikke det bare å slå dem tvers igjennom fra ene siden. etter å ha løsna låseskruen i midten 
|
|
|
Loggført
|
Follo VW Klubb
SCC 14,257
|
|
|
P-stop
Supermedlem
    
Innlegg: 914
Bosted: Vinterbro
Ulf
|
 |
« Svar #3 på: desember 31, 2014, 12:27:49 pm » |
|
Vold, vold, vold, skal liksom løse alle problemer da 
|
|
|
Loggført
|
Stolt medlem av highroofers.
|
|
|
grepst1
Nybegynner

Innlegg: 36
Bosted: Førde
|
 |
« Svar #4 på: desember 31, 2014, 13:47:26 pm » |
|
Dette er bakfjører.
Ja, må nok bruke kriminelt mykje vold....dersom dei sit like fast som dei endene som sat på ytterdelene. Får eg ut den eine kan eg nok bruke slagstykke rett igjennom frå motsatt side.
Fleire med erfaringar?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
    
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
 |
« Svar #5 på: desember 31, 2014, 14:57:17 pm » |
|
Man kan også varme senterstykket foran girkassa.
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
TrettenNullTo
Supermedlem
    
Innlegg: 5141
Bosted: Tigerstaden
|
 |
« Svar #6 på: januar 01, 2015, 03:10:08 am » |
|
Vold, vold, vold, skal liksom løse alle problemer da  Ja har nå løst det meste gjennom tiden,. Vel og merke meget midlertidig.
|
|
|
Loggført
|
Follo VW Klubb
SCC 14,257
|
|
|
1303SS
Supermedlem
    
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen
|
 |
« Svar #7 på: januar 02, 2015, 11:30:07 am » |
|
går for den enkle løsningen med en greasnippel i midten.da burde en komme ut hvertfall så er det jo mulig å banke ut den siste.Går og ann å borre ett hull og fylle det med rustløser først og så presse greas inn.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
    
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
 |
« Svar #8 på: januar 02, 2015, 17:29:27 pm » |
|
Når den ene har løsnet setter man bare på et jern eller et gammelt lokk over den løse, og så pumper man den andre ut også.
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
grepst1
Nybegynner

Innlegg: 36
Bosted: Førde
|
 |
« Svar #9 på: januar 03, 2015, 09:19:05 am » |
|
Hei, og takk for gode tips sålangt. Greasenippel verkar jo enkelt, men dersom ein då må til med varme vil nok greasen brenne. Sikker ok, men kan og tenke meg å bruke ein punktvarmer (induksjonsvarmer?). Har fått melding frå eit anna bilforum om at det går lage punktvarmer vha elektrodesveiser der ein set inn 6mm bolt istadenfor elektrode og motstanden via bolt vil føre til god punktoppvarming. Punktvarmesystem kan og vere grei og ha i andre demonteringssamanhengar. Erfaringar med dette, og evt tips om punktvarmer via ebay?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #10 på: januar 03, 2015, 22:38:04 pm » |
|
du treng neppe varme i tilleg. den hydrauliske krafta frå greasen vil pressa ut fjørstagene ganske enkelt. men vist du lurar på induksjonsvarmar kan du ta ein kikk på den som dei har på gasolin sine sider. den finst og på ebay ,men trur prisen var relativt lik
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
grepst1
Nybegynner

Innlegg: 36
Bosted: Førde
|
 |
« Svar #11 på: januar 04, 2015, 00:19:27 am » |
|
Bøyer meg for erfaringar med grease. Er det altså berre å bore i riktig dimensjon, gjenge opp og setje inn greasenippel og så få nok trykk med vanleg handdreven presse?
Er nok litt skeptisk utifrå erfaringar med å få laus dei ytre delane; jekkpresse + oppvarming, men til slutt så gav splinsen etter.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #12 på: januar 05, 2015, 02:03:22 am » |
|
solenge presso er av brukande kvalitet går da nok heilt fint ja. du får eit voldsomt trykk inni der og da einaste som kan gje etter er fjørene. da som eg og har benytta meg av før ein gong var å finna fram stor sleggo å gje dei eit kakk inn. då gjer ivertfall rusta og eller den gamle vanen slepp-då vil garantert greasen klara jobben
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
grepst1
Nybegynner

Innlegg: 36
Bosted: Førde
|
 |
« Svar #13 på: januar 06, 2015, 01:06:31 am » |
|
Fann ut at eg først ville prøve å sveise fast 16mm gjengestang på den fjøra som hadde knekk lengst ute. Bunnplate hadde stått oppreist over tid så eg hadde fått inn rustløyser. Sette så inn hylse og tjukk fordelingsskive og denne fjøra løysna etter moment frå lang skiftenøkkel. Snudde så bunnplate med den andre sida opp. Her rauk sveisen på gjengestang to gonger, prøvde på nytt og varma opp i tillegg. Då vart det bevegelse, og begge fjører er ute!  Hadde ikkje dette funka så hadde eg nok gått for tips som eg har fått frå forumet med å bruke grease via smørjenippel. Mange takk! Ståle Grepstad
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|