mai 04, 2025, 17:15:13 pm
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Teknisk, teori og praksis
>
Eksosanlegg for trimmet motor
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: Eksosanlegg for trimmet motor (Lest 1382 ganger)
GrøttingOlje
Nybegynner
Innlegg: 21
Bosted:
Eksosanlegg for trimmet motor
«
på:
mars 21, 2015, 14:46:48 pm »
Hei!
Jeg har en 1915 type 1 med 40/35 ventiler,porta topper,doble 44 empi og Engle 110 kam.
Har i dag glaspak eksos,men dette bråker for fælt.
Noen erfaringer med type eksos som ikke bråker så fælt og likevel gir best på effekt?
Ikke tenkt å bruke en formue
Loggført
California Blue
Supermedlem
Innlegg: 1013
Bosted: Oslo
Sv: Eksosanlegg for trimmet motor
«
Svar #1 på:
mars 21, 2015, 17:34:40 pm »
Dual quiet pack gir bra effekt men det er ikke alle som liker utseende på slike potter.
Ellers er jo Fatboy mye brukt.
Dette er rimlige botter kontra CSP sine.
Fåes hos hotshop elle unneberg-bil.
Loggført
12.61-170kmt @ SCC 2012/173hk@ 7000 - 209Nm
Lundby
Supermedlem
Innlegg: 2098
Bosted: Ottestad/Hamar
Sv: Eksosanlegg for trimmet motor
«
Svar #2 på:
mars 21, 2015, 18:29:50 pm »
Hvor bor du?jeg har et hide away fra bugpack som er brukt på 1915.
Loggført
bergrenner TLF 90910383
GrøttingOlje
Nybegynner
Innlegg: 21
Bosted:
Sv: Eksosanlegg for trimmet motor
«
Svar #3 på:
mars 21, 2015, 19:04:13 pm »
Hei! Bor i elverum. Kan være interessant det asså
Loggført
Lundby
Supermedlem
Innlegg: 2098
Bosted: Ottestad/Hamar
Sv: Eksosanlegg for trimmet motor
«
Svar #4 på:
mars 21, 2015, 22:47:59 pm »
Ser Unneberg skal ha 2300 nytt.jeg har også erstatnings rør for varmepotter som kan følge med.
Loggført
bergrenner TLF 90910383
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...