I 1982 parkerte en kar i Bergen folkevognen sin i garasjen. Han døde uventet senere samme år. I 2015 treffer jeg konen på Fretex. Hun ser bilen min og sier at en sånn har hun i garasjen,med piler og alt! Som de fleste andre tenker jeg at det nok er en sleten 02, men det var det altså ikke. Bilen skifter eier og under støvet dukker det fram veldig mye bra og litt rusk. Lakken bærer preg av å ha stått i garasjen i 30+ år. Herlig patina som jeg vil kalle det

Rustmessig ellers er bilen VELDIG bra (se bildene) . Har funnet ett "vanlig" hull i venstre innerskjerm foran. Ellers ser det meget bra ut. Interiøret er kjempeflott, to små hull i bakkant på førersetet er det eneste å utsette. Helt og fint taktrekk. Original radio. Bambushylle såklart. Ettermontert vindusspyler m håndpumpe, sprutet spylervæske på ruten v første trykk på 30+år 😃 . Da bilen har stått så lenge må en påberegne gjennomgang av motor, bremser,slanger osv. Overflaterusten på karosseriet gjør at dette ikke akkurat er ett prosjekt om du vil ha strøken bil. Men om du f.eks vil ha en solid rat-looker uten masse sveisejobb er denne midt i blinken. Det medfølger en ekstra motor og litt div småplukk.

image.jpg (67.73 KB. 450x600 - vist 479 ganger.)

image.jpg (71.33 KB. 450x600 - vist 440 ganger.)

image.jpg (95.27 KB. 800x600 - vist 420 ganger.)
12000/bud.
Marius A
Bergen.