Hoi!
Første utfordring er girstangen. Per dags dato er det som å stikke et armeringsjern ned i en 10-liters bøtte og så ser man hva man treffer. Girstangen kan skrues med eller mot klokken, alt etter hva man foretrekker. Om en skal ha revers, kan en gamble som på et casino, rødt eller svart på samme måte som det er 2. gir eller revers.


Som det ble nevnt på FB-siden, mangler det foringer. Fått tips om følgende sider:
http://www.vwnorge.no/index.php?PHPSESSID=3i64dso0i7iv5koqqsu2rbtut1&/topic,22328.msg225474.html#msg225474 og
https://www.unneberg-bil.no/webshop?referer=none&p=i&id=1702.
Men er det kun del nr 11 på bildet som skal løse hele greien? Kan en liten foring gjøre at det er vanskelig å kjenne om stangen er "nede i revers" samt at stangen kan vries i alle retninger? Skulle tro det var noe som burde låse splinten i stangen fast?
Takk for alle tips!

Dette er klippet ut fra prosjekttråden. Hvis noen har en fin forklaring på hvordan jeg bør gå fram, blir jeg takknemlig.
Fikk også et nytt problem i dag. Vaieren fram til lokket foran. Hører at det klikker og lokket hopper litt opp, men ikke langt nok til at en får lyst ut låsen med fingrene.
Tips?
