Masse deler til salgs, alt skal vekk!
- Vindusvisker assembly 1959 deler.
- Cal-look vindus pakning, bak. passer 1959 bakrute. - Solgt
- Drop spindler, ubrukt. HBO 599,- Har to sett. for King-pin med trommel. Ett sett solgt
- Håndtak fra 1966 dør, har ikke nøkkel.
- Håndtak fra 1959, har ikke nøkkel. Tønne må byttes, en hvilket som helst nøkkel kan åpne/låse.
- Håndtak dash, ukjent års mod.
- Speedometer - SOLGT
- vindusheis 1959
- Master pumpe, tysk kval, "ubrukt" kun montert så demontert grunnet overgang til 2krets. - Solgt
- utløser lager, ubrukt. - Solgt
- Rattstamme med/uten ratt, ukjent ratt for meg. 1960 ett eller annet.
- 2 stk 6v dynamo, den mer pene er åpnet og renset der det er hensiktsmessig, samt fått ny lakk. Begge er benktestet.
- pulley til noe tidlig, denne har ikke spor for å slynge olje tilbake?, sistgang jeg så det var det på en kubelmotor, men denne har ikke 1940 stemplinga. - SOLGT
- Noe eberspacher deler, har mer enn hva jeg gadd å ta bilder av så vis du trenger noe, spør!
- lokk? til å ha over batteri, 6v. Denne har noen kappa ut ett stykke på siden.
- eldre modell 6v starter, innslaget var kaputt, men fungerte tilstrekkelig når den stod på bilen, reserve deler?
- 30h topper, disse stod orginalt på motoren min men trenger arbeid, Sarpsborg motorverksted som har presset inn styringer på en av toppene for å ta mål eller hva det var. Ble for dyrt for min del så kjøpte noen fine brukte. Følger med styringer og ventiler. Vippearmer måtte jeg bruke på de jeg kjøpte desverre.
- nye pakninger til smoker's corner, 1959. - Solgt
- Kromlister, dører, 1959. - Solgt
- 3stk 6v regulatorer.
- 2stk 6v lyd rele.
- Hella dobbelt 6v lysrele med egne sikringer.
- 6v viskermotor, har en til liggende ett eller annet sted.
- blinklys velger.
- Støtfanger horn 1959, selges i par forran / bak.
- 2 stk blinklys til å ha nede forran på skjerm. på den ene har skruen knekt, så ikke ut til å være ett meget stort problem å borre den ut om du er litt handy.
- rør til speedometer vaier, 1959.
- org hornknapp, "gull", har noen skraper. mangler kromlisten og fjør.
Sikkert noe jeg har glemt, alt som er innafor bildene er til salgs, gi bud da jeg ikke er 100% sikker på hva alt er verdt.
Edit: Jeg har også vinduer til 1959.