Ivar
Supermedlem
    
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland
Samler seg opp......
|
 |
« på: februar 26, 2015, 08:43:18 am » |
|
No treng eg gode råd snarast! Plokkopp'en har fått seg nye piggfrie vinterdekk bak. Så no tør eg ikkje køyra meir en 65-70kmh! Har tidlegare hatt litt utfordring med fråvære av retningsstabilitet, og har skifta kuler, stag og hjelpesnekke. Men no er det verre enn gale!  Føler det meir som eg skrenser avgårde. Sitter og kontrastyrer kontinuerlig. Kreler som ein makk. Ja, nye dekk er glatte, men ikkje slik som dette etter 5 mil på tørr asfalt. Aldri. No er det jo slik at forrige eigar har satt på 'vrengte' baner på bakdekka. Då vil jo det bli forskjellig hjulavstand framme og bak. Kan det ha så extremt mykje å sei??? Ligg fortsatt i øvre skikt mtp camber bak. Det håper eg på å få på plass i kveld (om eg kjem heil heim frå jobb) Kom med innspel, kommentarar, (gode) råd, nye dekk osv......
|
|
« Siste redigering: mai 13, 2015, 07:48:53 am av Ivar »
|
Loggført
|
1975 T2 Sika - Arbeidshest |o * o|
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
|
|
|
Kjell Roar
Supermedlem
    
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...
Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...
|
 |
« Svar #1 på: februar 26, 2015, 09:23:59 am » |
|
Har du byttet gummiforingene på fjærplatene/torsjonsstavene bak? De pleier å være svært dårlige etter 40-50 år. Og da kan du få "selvsvingende" bakstilling.
Og få tatt en skikkelig forstillingsjustering.
Ellers har jeg merket flere ganger på andre biler at nye dekk virker glatte,det er de også siden de er satt inn med fett i produksjonen. Dekkene må kjøres varme for at fettet forsvinner, evt slites bort. Tar fort 10 mil.
|
|
|
Loggført
|
Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert
Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
|
|
|
Sveinf
Seniormedlem
   
Innlegg: 410
Bosted: Drammen
|
 |
« Svar #2 på: februar 26, 2015, 10:55:15 am » |
|
Kan istemme at gale vinkler på bakhjul kan gi skremmende opplevelser. Hadde en SAAB 95 stasjonsvogn, der en annen bil traff klokkereint på venstre bakhjul, vinkelen blei kraftig gal på dette hjulet, der hjulet søkte ut ifra bilen. Blei sittende å ratte vilt akkurat som du beskriver etter sammenstøtet, i overkant spennende, ja...  Sjekk bakstilling!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
    
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo
Hvilken makalös manick
|
 |
« Svar #3 på: februar 26, 2015, 10:57:10 am » |
|
En rask nødløsning:
Marker hvor akslene er festet idag. Løsne skruene og flytt akslingene så langt frem du klarer på fjørplata. Kjør og sjekk. Bedre? Behold. Hvis ikke så setter du dem tilbake.
En rask jobb.
Mvh BB
|
|
|
Loggført
|
10.41 / 1641 / 2015 - 2016.
- Det er lettere å ape enn å skape -
|
|
|
Ivar
Supermedlem
    
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland
Samler seg opp......
|
 |
« Svar #4 på: februar 26, 2015, 13:18:24 pm » |
|
Takker for innspel karar. Gummiforingane på armane er ei veke gamle. Gummiane på fjørplatene var skifta av forrige eigar, og virka ganske tronge og fine fortsatt. Hadde firehjulskontroll då eg skifta kulene, og alle vinklar framme/bak er innafor spec.: http://www.type2.com/dakhlia/images/VW-44.3.jpg Skal sjå om det er mulig å øke Toe-in bak, ila kvelden.
|
|
|
Loggført
|
1975 T2 Sika - Arbeidshest |o * o|
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
|
|
|
Gaffel
Supermedlem
    
Innlegg: 865
Bosted: Fredrikstad
That's what she said..
|
 |
« Svar #5 på: februar 26, 2015, 23:32:16 pm » |
|
sjekk om mutteren på tromlene på bakhjula dine er løse...Skru de til hardt som F...
|
|
|
Loggført
|
Everyone aspires to soar like an eagle, but weasels don't get sucked into jet engines
|
|
|
Ivar
Supermedlem
    
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland
Samler seg opp......
|
 |
« Svar #6 på: februar 27, 2015, 01:09:38 am » |
|
Då har eg vore på ein kjapp liten test tur, etter ein runde i naboen sin garasje. Fulgte tipset til BB om å løyse på dei 4 boltane gjennom fjørplata, samt den eine gjennom foringen til armen. Hengte på ei jekkestropp, frå det nedre støtdemparfestet, over hub'en, vidare fram over torsjonsrøyret rundt dette, og under tilbake. Kroken festa i plata til bump stop'en. Det eg oppnådde med dette er å vri hub'en opp og framover (øker toe-in), samtidig som eg fekk vridd armen opp og fram (reduserer den kraftige camberen) No blei camberen så liten at med desse vrengte felgbanane, er det sikkert bortimot 4mm klaring til skjermkanten. Var ute å køyrte opp til 75kmh, og det virka som om dette var gull. No har me ikkje så sporet veg her som motorvegen inn til Bergen, så det blir testen til jobb i morgon. Det som eg ser er at det ikkje var tilstrekkeleg å pakke hjullagra bak med grease. Dei må nok bytast på alle fire, etter så det ser ut..... 'To be continued' 
|
|
|
Loggført
|
1975 T2 Sika - Arbeidshest |o * o|
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
|
|
|
1303SS
Supermedlem
    
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen
|
 |
« Svar #7 på: februar 27, 2015, 08:04:40 am » |
|
Hvilke dekk har du??Mange typer vinterdekk er helt forferdelige å kjøre med,veldig myke og sporer i hytt og vær.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ivar
Supermedlem
    
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland
Samler seg opp......
|
 |
« Svar #8 på: februar 27, 2015, 08:28:19 am » |
|
Då har eg testkøyrt på sporete motorveg/Bergen vest, og dette funka supert. Tusen takk til gode forslag  Gaffel: Dei mutrane er alltid stramma med latmannsarm, røyrstump, og tilstrekkelig BMI 1303SS: Den lokale dekkforhandlaren kasta inn hånkledet på 185-R14C 8-lags dekk, når det gjaldt kjente europeiske merker. Kun asiatiske..... 14' C-dekk er i følge han utgåande/utdøande dimensjon?!? Landa derfor, etter anbefaling, på dekk frå interveven. Uniroyal SNOW MAX 2 185 R14C 102/100Q Det eg merka er at banen, den flate delen av mønsteret som er i kontakt med veibanen, kun er 135mm. Dei gamle eg hadde var158-160mm. Dette sjølv om dekka har samme dimensjon!?! Dei nye har derimot meir avrunda skulder, og meir mønseter opp langs sida.... Har fortsatt noko rusk i forstillinga, så skal skifte begge paralellstaga, for å ha gjort det. Er ikkje mulig å kjenne noko slakk i dei som er der. Men det blir ikkje før over helga. Så om nokon har gode forslag der også, så tar eg framleis imot innspel 
|
|
|
Loggført
|
1975 T2 Sika - Arbeidshest |o * o|
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
|
|
|
H-MEK
Supermedlem
    
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal
|
 |
« Svar #9 på: februar 27, 2015, 11:44:18 am » |
|
Flytter hjelpesnekke seg opp og ned før den beveger seg sidelengs? Tips er å shimse bolten her med shims fra linkpin boblespindel.
|
|
|
Loggført
|
Henning Tlf 408 26 388
|
|
|
1303SS
Supermedlem
    
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen
|
 |
« Svar #10 på: februar 27, 2015, 13:34:52 pm » |
|
kjør max med luft i dekkene for biltypen og+ 0,5 til se hvordan den oppfører seg.Men det har du kansje prøvd allt?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ivar
Supermedlem
    
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland
Samler seg opp......
|
 |
« Svar #11 på: februar 27, 2015, 13:57:31 pm » |
|
Flytter hjelpesnekke seg opp og ned før den beveger seg sidelengs? Tips er å shimse bolten her med shims fra linkpin boblespindel.
Det er ingen vertikal bevegelse å sjå. Det ligg ei ganske kraftig fjør (den svarte til høgre for bolten), som holder den i strekk oppover:
 steering-idler-kit-vw-type-2.jpg (52.21 KB. 784x600 - vist 237 ganger.) Bevegelsen i hjelpesnekka var i lengderetningen. samme som draglinken skyver/drar i. Dette er no ordna med ny bronseforing, vesentleg trongare enn rep.settet. Lufttrykk har eg endra både oppover og nedover. Når eg har meir enn 40psi på tom bil, er den for lett bak for å komme ut av rundkøyringane, utan å komme med langsida ut først  Då blir dekka altfor harde. Så komforten er best 35-40, for å øke til 45-50 psi ved full last. Ser på klistremerket at det er anbefalt max 46psi, men på dekka står det 65 som max....... Det betyr vel at det er berre å lesse på 
|
|
|
Loggført
|
1975 T2 Sika - Arbeidshest |o * o|
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
|
|
|
Einic
Supermedlem
    
Innlegg: 773
Bosted: Røyken
|
 |
« Svar #12 på: mars 01, 2015, 11:03:26 am » |
|
Sjekk med sommerdekk. Piggfrie dekk er helt grusomme. Har en T5 4- motion som sporer ganske kraftig med piggfrie. Helt fin med Michelin sommerdekk. Min gamle T3 var helt fin med Michelin piggdekk. 185c 14
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ivar
Supermedlem
    
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland
Samler seg opp......
|
 |
« Svar #13 på: mai 13, 2015, 07:48:19 am » |
|
 Lykke  Etter intens grubling, og skife av altfor mange og dyre deler er 'feilen' funne!! Sidan denne er primært i drift vinterhalvåret, har eg køyrt på piggfrie vinterdekk heile året. Det kjem eg til å fortsetje med. Pga intens camber bak, måtte eg ha to nye dekk der. Og problemet blei verre. Justerte til max toe in, og min camber. Dette hjelpte bra, men på ingen måte fornøgd. Skifta til andre dekk framme, også med litt forbedring. SÅ sette eg på halvkjørte piggdekk utan pigg, men med ORIGINALFELGAR bak Simsalabim! Som ved eit trylleslag går no denne kjøreinnretningen som på skinner. Tilogmed på dei djupe, skamslitte vegane me har i Bergen-vest. Sporete motorvegtest på veg til jobb i dag, og like brei i gliset heile vegen.  Dei gamle felgane eg hadde er for såvidt originalfelgar, men med snudd bane. Dette gir at eg hadde 7-8cm større sporvidde bak enn framme. Fekk høyre frå ein gammal folkevognfanatikar at framhjul med skarp skulder også må unngås på desse bilane! Håper andre som sliter med totalt fråværande retningsstabilitet kan henta inspirasjon og erfaring frå dette  Takk til alle som har bidratt med kommentarar, tips og meiningar!
|
|
|
Loggført
|
1975 T2 Sika - Arbeidshest |o * o|
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
|
|
|
|