Fikk for meg å bytte høyre hjullager bak, da det ble nevnt på EU og det var kanskje litt mer enn vanlig etter Herbie Memorial Run, lagerbytte gikk greit, byttet o-ringer, pakning og simring, men nå lekker det olje ut av dreneringshullet på bremseskjold, alt er skrudd på med riktig moment, det sier meg at simringen ikke holder tett. (Det lekker ikke før jeg har kjørt en liten tur, og det kommer ikke olje ut i trommel)
Har lest det kan være spacer som er slitt, eller er det den forbanna dr*tt JP-group brazil tetningsats simringen som bare er..dr*tten? Den orginale simringen holdt tett, og den nye er presset helt inn, kjennes tight og fin ut, uten at jeg vet hvor godt den skal klemme rundt spacer. Kjøpe ny simring og spacer? HS eller UB ser ikke ut til å ha spacer, hvor finner jeg de? ser at classicvw.se har spacer og simring av tysk kvalitet, men kjøper gjerne over disk om det finnes i/rundt Oslo et sted, romnes?
Vurderer å ta en lengere tur så kanskje det går seg til, men tenkte jeg skulle høre med folket her før jeg smører riksveg og felg med olje, noe lei av å skru av og på alt for så å ta en kjøretur og se, like før jeg sveiser igjen hullet

'68 1300, sving