Jeg har en 1966 modell Karmann Ghia, relativt modifisert, som jeg vurderer og selge.
Men da det er så få slike til salgs nå for tiden, synes jeg det er vanskelig å sette en fornuftig pris på bilen, spesielt iom at den er såpass modifisert og påkostet.
Som jeg er fullt klar over kan dette med ombygging og påkost slå begge veier ifm salg. Men alt er/blir godkjent (bortsett fra drop spindlene) i vognkort og alt er profesjonelt og fagmessig utført.
Litt info om bilen er som følger:
1966 Karmann Ghia (Porsche blå)
99,9% Rustfri.
99% Strøken i lakk. Et fåtall små hakk/striper.
95% Platerett. 2 bulker jeg vet om, ene under bilen ved "kanal" på høyre side (kun synlig om man ligger på bakken), og en bitteliten på høyre bakskjerm.
Saab 9000 bremser forran, Porsche 911 bremser bak.
IRS "Berg" bakstilling.
Polyuretan foringer hele veien.
Justerbar innkortet Puma forstilling.
Drop spindler.
Strøkne 17" Porsche cup felger rundt om, på 195 dekk forran og 215 bak.
Gassdempere.
4pkt Halvbur.
Helt nye D'eser ST (Porsche 911) klassiske bøtteseter, i svart blank glassfiber, trukket med ekte skinn i sider med sort senter i tidsriktig cordfløyel.
Nye snap hook (monteres/demonteres på 5 min) 4 pkt seler.
Ellers er bilen nokså spartansk inni, med kun dørpaneler i børstet alu, og alt ellers lakkert i grått.
VDO målere for oljetrykk, turtall, motortemp og ampere under dash.
Dash lakkert i bilens farge, med topp trukket i skinn.
Motor er bygget på en type 3, 1600ccm, med 1835ccm sats og 2stk 40mm doble dellorto, gromme topper +++++ Går ganske godt. Gått ca 5000km siden nybygget.

IMG_4487.jpg (87.82 KB. 800x533 - vist 320 ganger.)

IMG_4486.jpg (63.83 KB. 800x454 - vist 326 ganger.)
Sikkert endel jeg har uteglemt her også, men basert på denne info, hva kan man realistisk sett be for noe slikt?