-65 Notch vurderes solgt. Tror det er -65

Den mangler motor og annet småkjafs. Karosseriet står løs oppå bunnplata. Denne er 99% rustfri, "all" rust er tatt for lenge siden. Er noe rust på framskjermer men det følger med to bra. Bakskjermer er bra, noe rust er sveist her også. Mangler bare å pynte på noen skjøter.
Bilen er orginalt lyse grønn, vet ikke koden. Interiøret er 100% strøkent, jeg har ikke sett en eneste flekk eller rift i dette. Det er tofarget grønn; lys og mørk og stripete.
Den ene døra har en skade etter at noen har prøvd å bryte opp lista rundt vinduet så denne må enten fikses eller få tak i ei anna dør.
Jeg har kjøpt bilen slik den står i dag og har ikke gjort noe med den annet en å sette den på låve for lagring. Og der står den enda.
Det må påregnes å gå over alt i understellet; forstilling, bremser, støtdempere, foringer, lager osv. Jeg har ikke sett over.
Planen min med bilen var å bygge den helt original, litt senk og 6 og 7 16 Fuchs felger og henge Lillebroren jeg har til salgs bak og reise på tur. Nå er det store forandringer i mange planer som gjør at jeg vurderer å selge.
Jeg ønsker 16.000,- for denne.