Volksrod
Lyst til å skille deg ut mengden til våren?
Da kan kanskje dette være noe for deg.
Jobben har utviklet seg i retning 100+ reisedager i året, og jeg ser at fremdriften ikke blir som ønsket...
Lysten etter en volksrod fikk meg til å gå for en takløs bil da jeg ville ha et leketøy til godværsdager.
Bilen:
68 Safari Cab i grei stand.
Motor går greit, og bilen er kjørbar.
Bremser m.m må nok ses over da bilen har stått en stund.
Skjermer er plukket av, og hull er sveiset igjen
Langt panser og motorlokk er på plass.
Jeg har søkt,og fått godkjent ombyggingen til Volksrod hos SVV, så her er det bare sjarmøretappen som står igjen
Jeg har handlet en del deler for å få den look'en jeg er ute etter:
Små nette Fiat 500 stoler som ser bra ut
Nytt Empi buggy eksos som ligger over sylindrene.(ink J-tubes)
Mindre Ratt som jeg tenkte å lakkere
Frontlykter
Baklykter
Mini diodeblinkers
Org cab dører(høyere dører for å gi bilen rett look)
Lotus 7 skjermer til visning(race utgave for å minske behovet for kraftige fester)
Og ikke minst: Eikehjul fra Ford Model A
Her er en link med litt info:
http://www.vwnorge.no/index.php/topic,63938.0.htmlDet er bare å ta kontakt om du har lyst til å vises på neste SCC👍😀
Tel 99268191 , gjerne etter kl 16 da det kan være hektisk på dagtid. Evt en SMS så ringer jeg opp ved anledning.
Frakt både et godt stykke nordover og sørover fra Trondheim kan organiseres for en ok penge
Bilen skal bort da jeg har kjøpt en italiener som skal ha denne plassen i garagen.
Utropspris 25000kr
NÅ SENKES PRISEN MED KR 3000 HVER DAG FREM TIL BILEN ER SOLGT DA BILEN SOM SKAL HA DENNE GARASJEPLASSEN KOMMER TIDLIGERE ENN FORVENTET!
Det er lov til å komme med bud uavhengig av annonsert pris, og jeg forbeholder meg retten til å selge når jeg vil til hvem jeg vil. Dvs:By det det passer når det passer deg, og du får en kjapp tilbakemelding med et ja eller et nei

(Evt at prisen blir så lav at jeg kan kjøre den til huggeren)
Hvor lenge tør du å vente?
Bilde for oppmerksomhet