mai 04, 2025, 11:28:55 am
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Teknisk, teori og praksis
>
T4 kam
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: T4 kam (Lest 1974 ganger)
1303RCN
Seniormedlem
Innlegg: 348
Bosted: Hedemark
T4 kam
«
på:
mars 06, 2016, 12:14:39 pm »
Har en T4 kam uten bokstav merke i enden, men med to streker. Noen her som vet grader og event løft på den?
Loggført
Toolmann
Medlem
Innlegg: 152
Bosted:
Type-3 Garasjen
Sv: T4 kam
«
Svar #1 på:
mars 09, 2016, 15:27:25 pm »
Du har en European Motorworks "strek2" eller "2strek" som mange kaller den.
Den har en durasjon på 281grader og 12mm løft. Kjekk gatekam for topper med std.ventiler.
Også brukt i bilcross på motorer med innsprøytning
Loggført
1965 1600 TL, Fastback
1970 Boble 1300, Cal-look
1966 Boble 1300, Drag-race
1969 Boble 1300, Bruksbil
1974 1303S BIG, Bruksbil
1974 Boble 1303, German-Look (Prosjekt)
Blyfot
Medlem
Innlegg: 137
Bosted: Våler-Hedmark
Sv: T4 kam
«
Svar #2 på:
mars 09, 2016, 17:29:02 pm »
En kam som leverer "mer" enn løft og durasjon tilsier. Brukt den på alt fra 1700 til 2056 ccm.
Loggført
1303RCN
Seniormedlem
Innlegg: 348
Bosted: Hedemark
Sv: T4 kam
«
Svar #3 på:
mars 11, 2016, 15:37:22 pm »
Ser at denne kammen fungerer bra til innsprøytning. Denne motoren som jeg har tenkt og bruke denne kammen til skal ha forgassere, fungerer den greit til det? Noen erfaring Blyfot?
Loggført
Blyfot
Medlem
Innlegg: 137
Bosted: Våler-Hedmark
Sv: T4 kam
«
Svar #4 på:
mars 11, 2016, 19:24:16 pm »
Funker med gassere. Brukt den på alt fra 2xenkle til 2x45. Føler du nesten ikke kan bomme med denne kammen.
«
Siste redigering: mars 11, 2016, 19:28:50 pm av Blyfot
»
Loggført
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...