MCCCIIIS
Supermedlem

|
 |
« på: juli 14, 2016, 23:22:56 pm » |
|
Eller kopi til 1303 ønskes kjøpt
|
|
|
Loggført
|
Seaside VW klubb
|
|
|
erl
Nybegynner

|
« Svar #1 på: juli 15, 2016, 08:58:48 am » |
|
Kontakt Trond Arild Jørgensen han har ! Du finner han på face
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Der_Butzelmann
Supermedlem

The fart alone is`nt leathal, it`s the smell!
|
 |
« Svar #2 på: juli 16, 2016, 11:45:38 am » |
|
|
|
|
Loggført
|
-73 1303S WBX -69 Buggy, kort -91 T4 Multivan -04 Touran
|
|
|
Endre S
Supermedlem

Våre liv er summen av de valg vi har tatt.
|
 |
« Svar #3 på: juli 17, 2016, 19:35:05 pm » |
|
Han vil jo ikke sende til Norge 😔
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Der_Butzelmann
Supermedlem

The fart alone is`nt leathal, it`s the smell!
|
 |
« Svar #4 på: juli 17, 2016, 20:45:05 pm » |
|
Han vil jo ikke sende til Norge 😔 Harru spurt? De fleste sender til norge selv om det står i lista at dem ikke gjør det, om man spør pent  EDIT: Har sendt selger forespørsel om han vil sende til Norge. Poster her når jeg har fått svar. mvh Arild
|
|
« Siste redigering: juli 17, 2016, 20:51:25 pm av Der_Butzelmann »
|
Loggført
|
-73 1303S WBX -69 Buggy, kort -91 T4 Multivan -04 Touran
|
|
|
Endre S
Supermedlem

|
 |
« Svar #5 på: juli 18, 2016, 13:28:22 pm » |
|
Ikke alltid det. Sist eg bestilte fra top line parts måtte eg ta det via magnum adresse. Hvis de sender er eg interessert. Har du kjennskap til de Arild? Kvalitet?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Endre S
Supermedlem

|
 |
« Svar #6 på: juli 18, 2016, 14:20:54 pm » |
|
Fikk akkurat svar at dette desverre ikke er mulig å sende til Norge :-(
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
MCCCIIIS
Supermedlem

|
 |
« Svar #7 på: juli 18, 2016, 16:33:34 pm » |
|
Er ikke på face desverre
|
|
|
Loggført
|
Seaside VW klubb
|
|
|
Endre S
Supermedlem

|
 |
« Svar #8 på: juli 18, 2016, 18:48:07 pm » |
|
Holder han til i Lyngdal?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Taj
Nybegynner

|
« Svar #9 på: juli 19, 2016, 22:53:08 pm » |
|
Hei folkens! Ble tipset om at jeg er blitt nevnt ang Kamei her på forumet. Og ja det stemmer at jeg lager Kamei replika i glassfiber. Både 00 typen og 02/03 typen (disse er forskjellige, noe ikke alle er klar over). Jeg sender, leverer om det passer eller du kan komme innom verkstedet mitt i Lindesnes og hente selv ( og få en hyggelig bilprat over en kaffe i tillegg ;-)) 1500;- for 00 og 1800,- for 02/03 selvfølgelig inkl mva men eks porto ved forsendelse :-) kvaliteten på spoilere er som den skal være og finish/ overflatestruktur lik orginalen. Lager i sort coating som orginalen eller grå/ hvit som grei bunnfarge ved de fleste farger for lakk. Kan også levere ferdig lakkert i ønsket farge m/u overflatestruktur. Pris på det varierer etter lakktype fra 1500,- Da har jeg vel igjen gitt svar på Kamei spørsmålet som stadig dukker opp ;-) Mvh Trond
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
MCCCIIIS
Supermedlem

|
 |
« Svar #10 på: juli 26, 2016, 07:31:17 am » |
|
Hei folkens! Ble tipset om at jeg er blitt nevnt ang Kamei her på forumet. Og ja det stemmer at jeg lager Kamei replika i glassfiber. Både 00 typen og 02/03 typen (disse er forskjellige, noe ikke alle er klar over). Jeg sender, leverer om det passer eller du kan komme innom verkstedet mitt i Lindesnes og hente selv ( og få en hyggelig bilprat over en kaffe i tillegg ;-)) 1500;- for 00 og 1800,- for 02/03 selvfølgelig inkl mva men eks porto ved forsendelse :-) kvaliteten på spoilere er som den skal være og finish/ overflatestruktur lik orginalen. Lager i sort coating som orginalen eller grå/ hvit som grei bunnfarge ved de fleste farger for lakk. Kan også levere ferdig lakkert i ønsket farge m/u overflatestruktur. Pris på det varierer etter lakktype fra 1500,- Da har jeg vel igjen gitt svar på Kamei spørsmålet som stadig dukker opp ;-) Mvh Trond
Du har PM
|
|
|
Loggført
|
Seaside VW klubb
|
|
|
johmolan
Folkevognklubben
Seniormedlem

|
 |
« Svar #11 på: januar 07, 2022, 21:15:27 pm » |
|
Lager du disse enda?
|
|
|
Loggført
|
Medlem Folkevognklubben Østfold 
|
|
|
|