Glafisk
Nybegynner

FERSK BOBLEEIER
|
 |
« på: august 14, 2008, 15:45:13 pm » |
|
Som ny her er jeg overveldet av folket her inne på forumet og alle andre VW entusiaster...
Alle tiders folk som er hjelpsomme og hyggelige.... kjøpet av bobla har allerede betalt seg i form av positive opplevelser!!!
Takk
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #1 på: august 14, 2008, 16:48:19 pm » |
|
Hehe, ja du visste kanskje ikke at du får et utrolig VW-miljø og masse nye venner med på kjøpet når du kjøper deg luftkjølt VW Jeg fikk den samme hyggelige overraskelsen ifjor. Skulle bare kjøpe meg en litt morsom sommerbil jeg, og plutselig ble det VW-treff omtrent hver helg og et uendelig antall besøk på VW-Norge
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
ole-mog
Supermedlem

|
 |
« Svar #2 på: august 14, 2008, 16:53:59 pm » |
|
Jeg henger meg på dene tilbakemeldingen. Jeg har bare hatt luftkjølt i fire uker, og har allerede hatt mye fine oppleveldser og handlinger her inne. Supert folkens 
|
|
|
Loggført
|
-------------------------------- Røyken & Omegn Aircoolers. -------------------------------- 73`Bay 62`T1 1200 Delux Beryllgrønn 73`1303s 61`råtte 69`original  
|
|
|
HKE
Supermedlem

Hans Kristian tlf 95718916
|
 |
« Svar #3 på: august 14, 2008, 17:17:44 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
VW 1956 T1
"It don't have to shine, to be fine!!"
|
|
|
Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann
|
 |
« Svar #4 på: august 14, 2008, 18:43:27 pm » |
|
Kan sei meg einig i vw1965t1!! Hadde det ikkje vert for dette forumet.. ja gud veit kva som hadde skjedd med 69en då  Ein ting er sikkert: Kvar bidige gong eg er innpå forumet, lerer eg noko eg ikkje viste ifrå før 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Eide
Medlem

|
 |
« Svar #5 på: august 14, 2008, 20:17:58 pm » |
|
Jepp,Heilt enig  Dette er ei kjempeside med eit flott miljø.No må jo ikkje Tomr bli glemt med vw2you.Den og fortjener fortsatt ein stor takk 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
marianne
Nybegynner

I have a dream..
|
 |
« Svar #6 på: august 14, 2008, 20:52:59 pm » |
|
Slenger meg på denne! for det er så sant så sant!!! Masse gode råd og tips, hjelpsomhet også i forkant av kjøpet av min 69....blir fortsatt forbauset over dette. Ikke vanlig å møte på dette andre steder! Takker folkens!!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Trygve H
Seniormedlem

|
 |
« Svar #7 på: august 14, 2008, 22:12:35 pm » |
|
Heilt einig i at dette er ei flott side  Faktisk har det vorte den sida eg ser mest på på nettet for tida. Mange gode råd og hyggelege tilbakemeldingar. Eg er heilt einig i at vwnorge har gjort mitt bilkjøp meir verdifullt berre med alt det går å finne ut av her, og alle som er engasjerte og positive. Min far på 72 har faktisk brukt mykje tid her siste veka også Det er vel det som heiter seniorpolitikk 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eldiablo
Seniormedlem

Torgrim tlf. 970 71 771
|
 |
« Svar #8 på: august 14, 2008, 22:48:02 pm » |
|
Det er viktig å ta godt vare på friskt blod  Jeg har til neste år 20 års jubileum som folkevogn-eier og jeg kjøpte min første som 14-åring!! Og det er uten tvil det gode miljøet som holder det gående for min del .. Det er og veldig bra at det finnes skikkelige ildsjeler blant oss som arrangerer treff drifter vwnorge osv.
|
|
|
Loggført
|
(o\ ! /o) | o \/ o | (o)=|=(o) [o\|_|_|/o]
tWolf - Part of the AirWolfs crew
|
|
|
ole-mog
Supermedlem

|
 |
« Svar #9 på: august 14, 2008, 22:52:38 pm » |
|
Det er viktig å ta godt vare på friskt blod  Jeg har til neste år 20 års jubileum som folkevogn-eier og jeg kjøpte min første som 14-åring!! Og det er uten tvil det gode miljøet som holder det gående for min del .. Det er og veldig bra at det finnes skikkelige ildsjeler blant oss som arrangerer treff drifter vwnorge osv. Ja mange takk til driftere og arangører. Det fortjener dere.
|
|
|
Loggført
|
-------------------------------- Røyken & Omegn Aircoolers. -------------------------------- 73`Bay 62`T1 1200 Delux Beryllgrønn 73`1303s 61`råtte 69`original  
|
|
|
Squareback
Supermedlem

Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!
|
 |
« Svar #10 på: august 14, 2008, 23:18:28 pm » |
|
VW-Norge er meget bra! Det er gøy og bra at hele miljøet har "samlet" seg slik at 98% av all trafikk kommer her og ikke litt her og der! Dette gjør forumet meget bra.
|
|
|
Loggført
|
Type 2 og 3 entusiast! Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben Liker alt som Brummer!!!!!
|
|
|
Paasan
Supermedlem

Frøkna
|
 |
« Svar #11 på: august 15, 2008, 08:45:57 am » |
|
Og det beste er at vi amatører ikke blir dritiut så veldig mye, men faktisk får hjelp. (Ikke sant EspenX)  Men når du er interesert i gammal Vw så er du jo i utgangspunktet en grei kar/dame.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
trOND
Medlem

|
 |
« Svar #12 på: august 15, 2008, 09:38:27 am » |
|
Er inne hver dag, mye informasjon, hyggelige folk. Frykten for at VW2you  ikke skulle videreføres var ubegrunnet. Dette forumet og medlemsbladet til Oslo klubben (Viftehuset) er to ting å glede seg over for VW miljøet.
|
|
|
Loggført
|
“There is no such thing as fun for the whole family.”
Karmann Ghia 1970 modell VW Golf C 1983 modell
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #13 på: august 15, 2008, 09:41:25 am » |
|
Og det beste er at vi amatører ikke blir dritiut så veldig mye, men faktisk får hjelp. (Ikke sant EspenX)  Men når du er interesert i gammal Vw så er du jo i utgangspunktet en grei kar/dame. Vel, jeg vil vel heller si at vi amatører (les meg) blir litt driti ut (hører du FreddyB), men får likevel hjelp 
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
Cinq81
Seniormedlem

|
 |
« Svar #14 på: august 15, 2008, 10:28:52 am » |
|
Thumbs up for vwnorge. Total tid innlogget beynner å bli veldig høy for min del. Kjerringa holdt på å gape kjeven ut av ledd  når hun så den totale tida 
|
|
|
Loggført
|
63 Karmann Ghia Cab
|
|
|
Paasan
Supermedlem

Frøkna