Har i lengre tid lurt på om eg faktisk må byte bil.
Så no har eg bestemt meg. Det blir salg.
EDIT;
Har ombestemt meg, då ein velvillig skjel i vw-miljøet har kapasitet til å sveisa

Så tusen takk for at du stiller opp!
Då kan eg jo fortsetja med å trilla rundt i denne fantastiske kreasjonen i enno nokon år

Legg derfor ut her først. Det skal lønna seg å vera på forumet. Så får det heller bli finn &face, om ingen hiv seg på. Om interessa uteblir får eg heller sette den til sides til eg får anledning å sveise sjølv........
Gjekk fint gjennom EU for to år sidan. Etter det er den jevnlig blitt vedlikeholdt; 5000km på fett i forstillinga og oljeskift, samt skifte av forbruksartiklar.
Kort om bilen;
- Registrert, med skilt. Ingen heftelsar av noko slag, pr dato
- OBS!
Ein av dei få som er reg for tre personar framme- 1975 Sumatragrøn, delvis lakka av forrige eigar
- Framstår med godt patinert overflate
- Radio kassettspelar m/autoreverse
- Elektrisk vindusspylar
- Brasilfangere, som kommer til å bli bytt til originale Late style
- 1600 originalmotor er ein gong erstatta med 1300 DP med PICT 34-3 forgassar
- Teljarstand er garantert >160.000km
- Innsveiste senkarar i forstillinga av tidlegare eigar. Forsøkt løfta heilt opp av meg
- Eit hakk senk bak på splein
- Oljelekkasjer på gear, og ikkje heilt tørr motor heller
- Nye bremseklossar framme
- Nye hjullager framme
- Ny foring i hjelpesnekka
- Ganske nye alle 4 bærekuler
- Ny speedometerwire
- Nye håndbremswirar
- Nye SKF hjullager bak
- Nye bremaseslangar bak
- Ganske ny V. bremsesylinder bak
- Ein ny mansjett på drivaksling
- Ganske ny clutchwire
- Ganske ny gasswire
- Ganske ny gummislange til bensinpåfylling
- Nye tennpluggar
- Ny lydpotte og enderør
- Eberspächer BN4 i lasterommet
- Litt sliten frontrute/steinsprang. Ikkje heilt tett heller....
- Frontruta er med tona kant oppe, som
ikkje er i siktsektoren, slik reprorutene er
- Litt slitne seter
- Ganske bra mtp bulkar, både karosseri og lemmar
- Absolutt alt teknisk fungerer
- Bensintanken har nett vore ute for tinning og maling i bunn, pga rusthol
- Rust på dei vanlege plassane, som;
- V. skjermbue framme
- V. bunn av B-stolpe
- V. golv i varerom
- V. kanal, inner til ytter
- V. skjermbue bak
- V. innerskjerm bak
- V. traversar
- V. gjekkfester
- V. skalk bak
- Bakplate på sidene av motorluka
- H. Hjørne under planet
- H. skalk bak
- Batterihylle
- H. gjekkfester
- H. traversar
- H. innerskjerm bak
- H. skjermbue bak
- H. kanal, ytter overflate
- H. bunn av B-stolpe
- H. skjermbue framme
- ramme rundt frontruta
- litt under/bak bensintank
- skruehull i lasteplan, og bittelitt plateskøytar
Har nye platedeler til;
- V. skjermbue framme
- V. kanal, inner til ytter
- V. skjermbue bak
- V. traversar
- V. gjekkfester
- H. gjekkfester
- H. traversar
- H. skjermbue bak
- H. skjermbue framme
Så har eg brukt i god stand;
- V. skalk bak
- H. skalk bak
- Batterihylle
Det
kan vurderes å selge med;
- Grått komplett kapell i grei stand
- To originalfelgar med 'vrengt' bane
- Overhalt 1600 DP motor med Weber 32/36 forgassar
- Gearkasse med ca 30.000km sidan ny
- Ny frontrute m/ny deluxe gummilist
- Alle foringar til gearoverføring, og fremste del i god stand.
- Vindusheisar i god stand
Desse delane er
ikkje for salg separat!
Vil forbeholda meg retten til å forkasta alle (skam-)bud og beholda bilen!
Bilder kommer

Tar imot bud.
Kan bytast i annan luftkjølt Sika, eller i verste fall Doka, der EU er OK eller innan kort rekkevidde. Med mellomlegg sjølvsagt.