Lasse `65
Moderator
Supermedlem

LUFTLIGA`N
|
 |
« på: august 18, 2008, 09:23:21 am » |
|
Da var det gjort og vi gleder oss allerede til neste gang! Turen nedover for vårt følge gikk stortr sett greit. Litt fra min opplevelse: Bilen og motor holdt! Nesten.....begynte å gå på 3 syl på vei hjem. Men det skjedde heldigvis etter Støren så det holdt inn. Men det var ingen som ville ligge bak meg på turen? Skjønner ikke hvorfor  Forbruk: 0.8 på mila og 6 liter olje  Suveren gjeng å reise sammen med alle fra Trondheim. Neste år må vi ha fler på stripa! Ikke sant Marius.. De som var nedover var: Anders med kone Margrete Rune med familie Frode A Frodo m/ fam ) Steinar P Bernt P Guttorm Arnstein Lasse med dama Erlend Jon Kristian Halstein Øistein Morten I Tor Anders Marius og kompis Lars Petter(beklager) Meg(LasseS) Hvis jeg har glemt noen så fyll på  TAKK FOR TUREN ALLE I TVWK OG ANDRE
|
|
« Siste redigering: august 18, 2008, 18:13:25 pm av Lasse `65 »
|
Loggført
|
|
|
|
BBB (Baking Bug Babes)
Medlem

|
« Svar #1 på: august 18, 2008, 11:04:36 am » |
|
DETTE VART EI TOPPERS HÆLG (NESTEN  ). Hadde Rune fått kjørt hadde d vært OPPTIMAL hælg. I tillegg røyk turbon på Sharan påvei hjæm i går, så nå må vel helle snu snart.  Ellers var d morro at så mange fra TVWK var der. Fint opplegg for både barn og voksne, så ta med familien og bli med til neste år folkens!! 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
.LP
|
 |
« Svar #2 på: august 18, 2008, 12:27:25 pm » |
|
Og jeg  Riktignok ikke i Boblo, men var innom og såg på Lørdag og litt på søndag. Hjemreisen gikk veldig bra opp østerdalen, vinket til 3 laserkontroller i det jeg lusket forbi .LP
|
|
|
Loggført
|
-65 T1 Panama beige http://tvwk.tripod.com/------------------------------------------------------------- Jeremy Clarkson: “A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”
|
|
|
ovejohan
Supermedlem

|
 |
« Svar #3 på: august 18, 2008, 17:38:20 pm » |
|
for de som er her inne å leser å ikke kjenner gjengen, så kan det se litt bra ut med frodeP med datter og "typen" typen til frode eller dattra?
|
|
|
Loggført
|
1961 T-1 boble (Edna) 1969 T-1 boble (Turid) (oppussing pågår) 2005 Vw passat 1.9 tdi 130hk 
|
|
|
Lasse `65
Moderator
Supermedlem

LUFTLIGA`N
|
 |
« Svar #4 på: august 18, 2008, 18:14:37 pm » |
|
for de som er her inne å leser å ikke kjenner gjengen, så kan det se litt bra ut med frodeP med datter og "typen" typen til frode eller dattra?
Fornøyd?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
fantstein
Seniormedlem

Fantstein
|
 |
« Svar #5 på: august 18, 2008, 18:51:23 pm » |
|
æ e stor fornøyd var jo bort ron lummus og he he  kjempe tur det her. kan egentlig bare selge alt jeg nå, vil jo aldri bli bedre en denne helga... 
|
|
|
Loggført
|
Fahrtknockerz Aircoolerz Member#2 (The official Toer.) "We break wind" It`s not the fahrt that kills, it`s the smell
|
|
|
Rune
Seniormedlem

Tlf: 97753310
|
 |
« Svar #6 på: august 18, 2008, 18:59:19 pm » |
|
DETTE VART EI TOPPERS HÆLG (NESTEN  ). Hadde Rune fått kjørt hadde d vært OPPTIMAL hælg. I tillegg røyk turbon på Sharan påvei hjæm i går, så nå må vel helle snu snart.  Ellers var d morro at så mange fra TVWK var der. Fint opplegg for både barn og voksne, så ta med familien og bli med til neste år folkens!!  Hørte dere fikk litt trøbbel på hjemvegen også ja.. Får da være måte på uflaks man kan ha på en helg da...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BBB (Baking Bug Babes)
Medlem

|
« Svar #7 på: august 18, 2008, 19:44:44 pm » |
|
Ja sånn kan d gå.  Men kommer forhåpentligvis sterkere tbake t neste år me 2 biler!!  Gleder meg. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lasse `65
Moderator
Supermedlem

LUFTLIGA`N
|
 |
« Svar #8 på: august 18, 2008, 19:55:40 pm » |
|
æ e stor fornøyd var jo bort ron lummus og he he  kjempe tur det her. kan egentlig bare selge alt jeg nå, vil jo aldri bli bedre en denne helga...  Ikke selg alt da Fanten, neste år blir enda bedre!!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Syncronaut
Supermedlem

|
 |
« Svar #9 på: august 18, 2008, 21:07:12 pm » |
|
Du skal vel også kjøre på stripa neste år, Arnstein? Eller var det du Lasse som skulle det? Det kan jo bli mange trønderbiler på stripa; Fusen og Bjørnar har vel også skumle planer (eller var det hodeløst veddemål  ) Takk for en fin tur, gutter - skikkelig kult å være på tur sammen med dere...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Are
Medlem

|
 |
« Svar #10 på: august 19, 2008, 07:41:50 am » |
|
"Marius og kompis" = Marius og Are Ingen tvil om at jeg skal tilbake neste år. Har en del bilder fra når vi kjørte hjemmover, men dataen min er til rep. for tiden, så det kan ta litt tid før de kommer på nett. Are
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Are
Medlem

|
 |
« Svar #11 på: august 20, 2008, 18:09:43 pm » |
|
Da har jeg fått klar noen bilder: Transportern med "vorta"  Arnstein:  Trøndercampen:   Screwdrivers:  Hjemturen:   
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
FreddyB
Supermedlem

Toidi - men omvendt.
|
 |
« Svar #12 på: august 20, 2008, 19:27:57 pm » |
|
Myntinnkastet klart for innskudd.. 
|
|
|
Loggført
|
Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
|
|
|
ALIEN
Supermedlem

|
 |
« Svar #13 på: august 20, 2008, 20:08:18 pm » |
|
Myntinnkastet klart for innskudd..  SOM Æ FLIRE..... FORDASKA GODT BILDE HO HO HO HO Alien
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Syncronaut
Supermedlem

|
 |
« Svar #15 på: august 20, 2008, 20:23:55 pm » |
|
Hvordan gikk det med dere på Kvål, Lasse? Ble det senkveld?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
magnusB
Seniormedlem

|
 |
« Svar #16 på: august 20, 2008, 20:43:09 pm » |
|
Og på tur ned så det slik ut  Du finner ikke no motor der. Den er visst bak. Og om man vil kan man sette inn porschemotor, går rett inn. Det bør du prøve.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
FreddyB
Supermedlem

Toidi - men omvendt.
|
 |
« Svar #17 på: august 20, 2008, 20:49:48 pm » |
|
Er dog noko som er luftkjølt der.. 
|
|
|
Loggført
|
Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
|
|
|
Are
Medlem

|
 |
« Svar #18 på: august 20, 2008, 21:44:38 pm » |
|
ble vel bare en liten stopp. Den gikk på 3, så det ble forsøkt å rense pluggene med vann i gasseren.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lasse `65
Moderator
Supermedlem

LUFTLIGA`N
|
 |
« Svar #19 på: august 20, 2008, 22:16:43 pm » |
|
ble vel bare en liten stopp. Den gikk på 3, så det ble forsøkt å rense pluggene med vann i gasseren. stemmer det. begynte å fuske ved støren. så jeg kjælte med bilen hele veien etter det. og klarte meg hjem. såvidt det gikk opp klettbakkan. gode gamle motoren..... 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Flakken
Nybegynner

|
 |
« Svar #20 på: august 20, 2008, 23:13:36 pm » |
|
Takk fer turn ja, va nu ei konge hælg da me litt ymse stopp hen å den (me myntinkast)  glede mæ alerede t neste år å da ska æ sats på å kjør bobla heile vein nedover
|
|
|
Loggført
|
Type 1 1963
|
|
|
fantstein
Seniormedlem

Fantstein
|
 |
« Svar #21 på: august 21, 2008, 10:22:41 am » |
|
lurer på om den flotte herren hadde noe gevinst på og ha så flott et mynt innkast?? 
|
|
|
Loggført
|
Fahrtknockerz Aircoolerz Member#2 (The official Toer.) "We break wind" It`s not the fahrt that kills, it`s the smell
|
|
|
Lasse `65
Moderator
Supermedlem

LUFTLIGA`N
|
 |
« Svar #22 på: august 21, 2008, 11:28:27 am » |
|
lurer på om den flotte herren hadde noe gevinst på og ha så flott et mynt innkast??  Du har jo rævva full ta penger, så det må du jo hatt 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
fantstein
Seniormedlem

Fantstein
|
 |
« Svar #23 på: august 21, 2008, 14:11:26 pm » |
|
student og alt mulig uten arbeid og greier. dette går til h,,,, tar gjerne imot en jobb. men pokker greit med lufting da! må ha det når en kjører luftkjølt 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ahelgemo
Supermedlem

|
« Svar #24 på: august 22, 2008, 22:49:23 pm » |
|
hva med rednigsbilsjåfør i orkdal`N da?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
fantstein
Seniormedlem

Fantstein
|
 |
« Svar #25 på: august 23, 2008, 00:46:34 am » |
|
vis det er på kveldstid så stiller jeg opp jeg!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
.LP
|
 |
« Svar #26 på: august 23, 2008, 11:01:05 am » |
|
Noen Highlights...
|
|
|
Loggført
|
-65 T1 Panama beige http://tvwk.tripod.com/------------------------------------------------------------- Jeremy Clarkson: “A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”
|
|
|
.LP
|
 |
« Svar #27 på: august 23, 2008, 12:07:28 pm » |
|
Flere... (tok vel 430 biler  ) .LP
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
FUSENTAST
Supermedlem

|
 |
« Svar #28 på: august 25, 2008, 08:40:13 am » |
|
Tydelig at det var "tyde" på Trøndergutta iallefall...eller hadde de sett Ghostbusters på dvd på turen ned....? 
|
|
|
Loggført
|
SCREWDRIVER #1
|
|
|
Frodo
Seniormedlem

Life's too short to dance with ugly women.
|
 |
« Svar #29 på: august 31, 2008, 18:06:30 pm » |
|
Vil takke alle for hjelpa både på tur nedover og med deler på Gardermoen. Arnstein for hjelp og nye plugger, stifter og kondensator. Morten I. for pluggledninger. Lasse for lån av henger. Har nettopp våknet etter hjemkomst fra USA. Ingen problemer med bilene i natt fra Oslo og hjem. Nå gjelder det bare å fordøye inntrykkene både fra SCC og California. Håper å vise bilder på neste klubbmøte. Takk! Frodo. PS: Det var typen til datteren og ikke min  . DS
|
|
|
Loggført
|
Medlem av TVWK og Rüsters VW Drontheim
|
|
|
|