anders.
Supermedlem

|
 |
« på: desember 24, 2007, 23:30:31 pm » |
|
jeg fikk herbie bitteliten med lys  og 1:24 byggesett boble 67 mod 
|
|
« Siste redigering: desember 25, 2007, 00:24:53 am av anders t1 »
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
RuneL
Supermedlem

|
 |
« Svar #1 på: desember 25, 2007, 00:01:58 am » |
|
Jeg fikk noen kluter som skal være for rengjøring av bil inn og utvendig... eller, på kortet sto det "til bobla" så jeg fikk vel forsåvidt ikke det
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Uvdal
Nybegynner

|
« Svar #3 på: desember 25, 2007, 00:32:53 am » |
|
Ikke noe til bobla denne jula. Prøvde å få øksa til å steike griseliket på kjøleribbene til min øyensten-1302, men neida.  Ikke åpen for nye forslag i det hele tatt...Skjønner ikke det..Glædelig jul til alle
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hans Christian
Folkevognklubben
Supermedlem

1967 T2
|
 |
« Svar #4 på: desember 25, 2007, 00:35:29 am » |
|
Fikk motor stativ på hjul  Det var fra biltema, så jeg vet ikke helt om det passer da..menmen jeg får teste.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #5 på: desember 25, 2007, 00:37:37 am » |
|
slo meg plutselig. det er jo til nøkkkel knippet  
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
Lid
Supermedlem

|
 |
« Svar #6 på: desember 25, 2007, 00:44:50 am » |
|
Machtbox Samba buss her
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
LOBO
Supermedlem

|
 |
« Svar #8 på: desember 25, 2007, 01:36:00 am » |
|
JVC BoomBlaster. Kan gå på 12V så da har jeg stereo i bilen. Kan også brukes som gitarforsterker slik at jeg kan plugge inn Les Paul'n på tur/treff  Skal lage til en lang ledning slik at jeg kan sette den på takgrinda også! Konge gave fra fattern 
|
|
|
Loggført
|
D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
|
|
|
Rocket-Racing
Supermedlem

|
 |
« Svar #9 på: desember 25, 2007, 01:41:57 am » |
|
JVC BoomBlaster. Kan gå på 12V så da har jeg stereo i bilen. Kan også brukes som gitarforsterker slik at jeg kan plugge inn Les Paul'n på tur/treff  Skal lage til en lang ledning slik at jeg kan sette den på takgrinda også! Konge gave fra fattern  Den er ikke dum. Jeg har en sånn som jeg drasser med meg rundt fra bil til bil. Beste investeringen jeg har gjort.. 12V adapteren gjør at du har anlegg som spiller sykt bra i bil som enkelt kan flyttes rundt og ikke står der og frister tjuvpakk. Like fin på hyttetur og hjemme som i bilen.. Bare litt kjipt at den ikke vil gå på 6V, så bussen må nok bygges om...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ola
Seniormedlem

|
 |
« Svar #10 på: desember 25, 2007, 02:01:52 am » |
|
rett før jul fikk jeg gave fra meg selv til meg selv.. 2 stk flotte gule tåkelys. må bare mekke fester og dra litt ledninger utpå nyåret så er vi igang 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
LOBO
Supermedlem

|
 |
« Svar #11 på: desember 25, 2007, 02:42:14 am » |
|
JVC BoomBlaster. Kan gå på 12V så da har jeg stereo i bilen. Kan også brukes som gitarforsterker slik at jeg kan plugge inn Les Paul'n på tur/treff  Skal lage til en lang ledning slik at jeg kan sette den på takgrinda også! Konge gave fra fattern  Den er ikke dum. Jeg har en sånn som jeg drasser med meg rundt fra bil til bil. Beste investeringen jeg har gjort.. 12V adapteren gjør at du har anlegg som spiller sykt bra i bil som enkelt kan flyttes rundt og ikke står der og frister tjuvpakk. Like fin på hyttetur og hjemme som i bilen.. Bare litt kjipt at den ikke vil gå på 6V, så bussen må nok bygges om...  Ja jeg tror jeg får glede av denne! Utrolig hvor mye lyd de klarer å få i det "lille" røret! Når det gjelder 6V biler så tenkte jeg på å kjøpe et 12V batteri å sette det i ovalen. Bakdelen er at det ikke lades opp, men det kan jeg jo gjøre hjemme. Bare en tanke, men det kan jo bli litt tungvindt.
|
|
« Siste redigering: desember 25, 2007, 03:33:17 am av Nicolai (Lobo) »
|
Loggført
|
|
|
|
LOBO
Supermedlem

|
 |
« Svar #12 på: desember 25, 2007, 03:33:47 am » |
|
Fikk også haynes til type-3, Volksworld og ei historiebok 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
FreddyB
Supermedlem

Toidi - men omvendt.
|
 |
« Svar #13 på: desember 25, 2007, 10:54:51 am » |
|
Svigermor kjøpte ein Matchbox '62 Ragtop Beetle Taxi til meg. Trur faktisk eg blei mest glad for den gaven, gitt!
|
|
|
Loggført
|
Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
|
|
|
Finn-Erik DeLuxe60
Folkevognklubben
Supermedlem

|
« Svar #14 på: desember 25, 2007, 12:56:10 pm » |
|
|
|
« Siste redigering: desember 25, 2007, 12:57:49 pm av Finn-Erik DeLuxe60 »
|
Loggført
|
58`mod Type1 60`mod Type1 Deluxe 61`mod Type1 64`mod Type1 65`mod Type1 68`mod Type1 + et par til på lur...(pensjonsparingen min  ) Eier av Harry Von Kaaten Racing Team. Rammekroken Fredrikstad
|
|
|
TomR
|
 |
« Svar #15 på: desember 25, 2007, 14:48:07 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
- The devil is in the detalis! - Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
|
|
|
vw2034
Juniormedlem

|
 |
« Svar #16 på: desember 25, 2007, 14:56:42 pm » |
|
Etter mange år med ønske om verktøy fikk jeg det endelig. fikk komplett sett med fastnøkler med skralle funksjon.har i alle år fått bløte pakker fint det men bedre med tools god jul til alle her på forumet hilsen jimmern  :
|
|
|
Loggført
|
jimmern
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #17 på: desember 25, 2007, 15:02:07 pm » |
|
Jeg kjøpte også den Boomblaster'n som "bilstereo" fordi den gikk på 12V, men fant ut senere at det er klin umulig å få tak i 12V ledning til den. Hvordan har dere løst det problemet? For meg ble det virkelig en VW-juleaften. Fikk klokke som er kopi av VW-speedometer (takk til den som fant og postet link til det nettstedet på tuju  ) Jeg hadde ønsket meg noen pledd som så litt "brannbil-aktig" ut og venta meg egentlig noen Ikea-pledd. Men jeg fikk fire originale pledd som har vært brukt i ambulanser fra etter krigen og frem til 70-tallet. I tillegg sto det en overraskelse i garasjen: to sammenleggbare bårer og en sammenleggbar seng. De er nok gamle militær-effekter, men jeg synes de passer bra i bilen jeg. Så får jeg se om jeg skal gi dem en omgang med rød-lakk eller beholde dem originale. Og det som gjør gavene hundre ganger bedre er å vite at fattern, som ikke er interessert i bil engang, har lagt ned masse tid for å finne disse tingene 
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
Christopher
Medlem

|
 |
« Svar #18 på: desember 25, 2007, 16:06:27 pm » |
|
Fikk coilover dempere, scat dual T shifter og US Spec blinkere til bobla av kjæresten 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #19 på: desember 25, 2007, 16:19:57 pm » |
|
jeg fikk en ting til som passer bra i bobla eller varianten til sommeren, gps. tusen takk til mamma
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
LOBO
Supermedlem

|
 |
« Svar #20 på: desember 25, 2007, 16:35:20 pm » |
|
Jeg kjøpte også den Boomblaster'n som "bilstereo" fordi den gikk på 12V, men fant ut senere at det er klin umulig å få tak i 12V ledning til den. Hvordan har dere løst det problemet?
Jeg fikk med en liten plugg med ledningsstump på. Pappa hadde kjøpt den utenom. Det er en spesiell størrelse for JVC og du får kjøpt den på elkjøp. Kobler vel bare på ei ledning på den pluggen, som jeg igjen kobler direkte på batteriet.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #22 på: desember 25, 2007, 17:54:21 pm » |
|
Jeg fikk med en liten plugg med ledningsstump på. Pappa hadde kjøpt den utenom. Det er en spesiell størrelse for JVC og du får kjøpt den på elkjøp. Kobler vel bare på ei ledning på den pluggen, som jeg igjen kobler direkte på batteriet.
Takk for tipset. Har vært innom endel el-butikker, er vanskelig å få tak på den JVC-pluggen fordi den er spesiell. Elkjøp neste for meg da 
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #23 på: desember 25, 2007, 18:09:23 pm » |
|
Fikk klokke som er kopi av VW-speedometer (takk til den som fant og postet link til det nettstedet på tuju  ) så fine gaver du fikk  kan du legge ut den linken her ? 
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
LOBO
Supermedlem

|
 |
« Svar #24 på: desember 25, 2007, 18:14:14 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Odd Erik (odder)
Folkevognklubben
Medlem

|
 |
« Svar #25 på: desember 25, 2007, 18:34:10 pm » |
|
Fikk abonnement på UltraVW  ...også arbeidsbukse da, er jo nesten VW relatert det også.
|
|
|
Loggført
|
" Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark, professionals built the Titanic." 
|
|
|
Notch67
Supermedlem

|
 |
« Svar #26 på: desember 25, 2007, 19:05:19 pm » |
|
Eh. Fikk jo en del bobleplast da. 
|
|
|
Loggført
|
Patina er for fattigfolk.
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #27 på: desember 25, 2007, 19:45:01 pm » |
|
Prisen på klokkene er rundt 1000-1200 kroner så vidt jeg husker. I tillegg kommer moms og frakt.
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
Lasse
Supermedlem

:: DKL ::
|
 |
« Svar #28 på: desember 25, 2007, 21:32:47 pm » |
|
1000spenn til boblekontoen, foret kjeledress (ingen unnskyldninger for kaldt vær lengre), jekk, bukker, verktøyskasse, gavekort på clas ohlson (tipper det går i sliperondeller/vinkelsliper el. lign), abo på ultraVW og et t1 byggesett - i det hele tatt godt fornøyd med slektas innsats 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem

:: DKL ::
|
 |
« Svar #29 på: desember 25, 2007, 21:33:55 pm » |
|
Av VW relaterte ting ble det ultravw/volksworld subscription fra ungene og gene berg shifter til 52'n fra kona :-)
|
|
« Siste redigering: desember 27, 2007, 00:00:19 am av Trond Dahl »
|
Loggført
|
Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014 Race car 9.49/236kmt@SCC 2017  "It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
|
|
|
|