Skifta girkasse i fjor sommer og har slitt litt med å få det helt tett bak og har fått en del girolje i bremsene, men etter flere (!) byttinger av både simringer, pakninger og lager så ser det nå ut som at det muligens endelig er tett. Men, etter at jeg skrudde sammen bakbremsene og bakakselen forrige uke har jeg nå fått en "dunke"-lyd når jeg kjører. Den kommer fra bakhjula høres det ut som, og noe med drivverket der, så jeg lurer jo på om jeg kan ha tatt i for hardt når jeg stramma eller om jeg kan ha gjort noe annet feil..
Lyden er ikke der før jeg er oppe i 40-50 km/t og den er overraskende jevn og dunker fortere jo fortere hjula går rundt. Jeg tenkte først at kanskje det var lageret som er gåent igjen, men for det første er jo dette ganske nytt, og for det andre så er jo den en mer ujevn lyd, det var iallefall det sist jeg hadde problemer med lageret..
Er det noen som har noe tips eller forslag til hva det kan være? Har ikke lyst til å bytte lager enda en gang hvis det faktisk ikke er det som er problemet...