Grunnet forandringer i bilparken må dessverre camper'n selges...
Kilometerstand 141000. Motor er 2,1 112hk med innsprut. Bygd på en Caravelle.
Dette fremstår som et meget ryddig eksemplar av arten, bygd av RICO-Campers i Storasund. Jeg har eid den siden juni. Forrige eier (eldre ektepar) har hatt den siden 93 og har pedantisk holdt den ved like. Det fins kvitteringer og dokumentasjoner på alt som har blitt gjort med den i denne perioden.
Meget rett og fin i platene. Veldig tight og fin å kjøre! Både campingbatteri og startbatteri er nytt i 2008.
Den har campinglader, dvs den lader begge batterier under kjøring, og når motoren ikke går er det kun campingbatteriet som brukes. Dermed kan du tømme batteriet med kjøleskap, musikk, lys etc. og likevel få start...
Det fins en parkeringsbulk nederst på venstre hjørne. Noen små rustflekker her og der, og med standard rustangrep rundt ettermontert ventilasjon til gassbluss på skyvedør. Fin under, da den har vært vinterlagret.
Kjøleskap, utslagsvask, armatur for vann, og 2 gassbluss.
Camping-lufteluke i taket + soltak foran. Matsson kassettspiller med equalizer og "lydbøyle" i taket.
Bilen går bra, har selv hatt den på langtur i sommer (~75 mil) uten problemer. Fint understell, fin motor, fine bremser.
Det blir borte noe vann ved kjøring, så jeg har fylt etter innimellom. Bordet ved sittegruppen baki må festes på igjen med nye hengsler.
Medfølger:
+Nesten ubrukt fortelt
+Stand-alone 4-mannstelt
+Campingstoler
+Diverse bestikk, kjeler, potetskreller, alt som trengs for campingtur

+Det du måtte trenge av engangskniver, gafler, skjeer, tallerkner og kopper!
+Oppsamlingsbeholder til utslagsvasken
Den er registrert som campingbil, og for 5 personer. Det er ikke setebelter baki, men det er likevel lov å sitte baki under kjøring.
Pris: 35000,-. Kom og se & prøv! Jeg holder til på Raufoss. Flere bilder kan ordnes på forespørsel.
Tar dessverre ikke innbytte.
Thomas, 91792814