Johnny Oeen
Seniormedlem
   
Innlegg: 280
Bosted: Sogndal
|
 |
« på: desember 29, 2007, 14:09:59 pm » |
|
Hei! Legger ut bilder av mitt prosjekt.( før oppussing) Bilen vart kjøpt demontert, og ikkje komplett. håper å kunne få litt tips og triks når prosjektet går fremover, og hjelp når diverse " problem/utfordringer" dukker opp.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Johnny Oeen
Seniormedlem
   
Innlegg: 280
Bosted: Sogndal
|
 |
« Svar #1 på: desember 29, 2007, 14:26:41 pm » |
|
Her er bilder av slik det ser ut nå...karroseriet blir pusset ned på stålet, før skifting av metall starter. Er det nokon som har erfaring på repro sveisedeler...angående kvalitet...anbefalinger?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
RZR-Andy
Supermedlem
    
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen
www.regenstadt.com
|
 |
« Svar #2 på: desember 29, 2007, 16:46:54 pm » |
|
Gratulerer med oval - artig med enda et prosjekt! Reprodeler: http://www.wolfparts.com/http://www.hookyspanelshop.com/(holder vel til i samme bygget som http://www.vwoneonone.co.uk/ , som gjør perfekte restaureringer i UK) Ja, de koster endel mer enn de masseproduserte fra Veng og Klokkerholm, men satser du på å gjøre jobben skikkelig så er det ingen tvil! Passform og kvalitet gjør at du har det igjen i mangfold - og du slipper å ergre deg gal over skranglete plater som ikke passer skikkelig. Og så vet du at du har brukt de beste bitene i markedet.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Johnny Oeen
Seniormedlem
   
Innlegg: 280
Bosted: Sogndal
|
 |
« Svar #3 på: desember 29, 2007, 17:28:25 pm » |
|
Gratulerer med oval - artig med enda et prosjekt! Reprodeler: http://www.wolfparts.com/http://www.hookyspanelshop.com/(holder vel til i samme bygget som http://www.vwoneonone.co.uk/ , som gjør perfekte restaureringer i UK) Ja, de koster endel mer enn de masseproduserte fra Veng og Klokkerholm, men satser du på å gjøre jobben skikkelig så er det ingen tvil! Passform og kvalitet gjør at du har det igjen i mangfold - og du slipper å ergre deg gal over skranglete plater som ikke passer skikkelig. Og så vet du at du har brukt de beste bitene i markedet. Takk for tipset...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gaute (alutig)
Supermedlem
    
Innlegg: 527
Bosted: Florø
|
 |
« Svar #4 på: desember 29, 2007, 17:43:20 pm » |
|
Velkommen i 55 klubben  Eg endte opp med at eg må lage en del biter selv. Rett og slett på grunn av at det er lite deler å få tak i til så gamle modeller. Som andy sa gå inn på http://vwoneonone.co.uk/ og følge bildesrien som de har av den cab,en som de restaurerer der. Eg syns det var god hjelp i hvertfall Lykke til og kom med bilder
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
RZR-Andy
Supermedlem
    
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen
www.regenstadt.com
|
 |
« Svar #5 på: desember 29, 2007, 18:51:04 pm » |
|
Ser ut som sidene er litt på juleferie for tiden... Uansett, kjekt med sogninger her også! Er det liv i klubben der inne enda?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Johnny Oeen
Seniormedlem
   
Innlegg: 280
Bosted: Sogndal
|
 |
« Svar #6 på: januar 13, 2008, 18:20:31 pm » |
|
Er da nokon som har gode erfaringer med grunning, rustbeskyttelse på stålet.(heile bilen blir pussa ned på stålet). nokre anbefalinger?, både på bunnplate, utvendig og innvendig karroseri, samt deler, synlige og usynlige.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
RZR-Andy
Supermedlem
    
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen
www.regenstadt.com
|
 |
« Svar #7 på: januar 13, 2008, 19:26:38 pm » |
|
Et tips her kan være å finne ut hvem du har tenkt skal få gleden av å lakkere bilen, og så ta hele diskusjonen med vedkommende. Billakkererene vet som regel best hvilken kombinasjon som er mest kurant utifra hvilke produkter de selv benytter og har best erfaringer med. Litt dumt om du bruker mye penger på noe som du får anbefalt herfra og så sier lakkereren at det ikke er noe han er happy med - og sliper vekk alt igjen... Skal du ha garanti på arbeidet så foretrekker de bart metall for å unngå overraskelser de ikke kan gå god for...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Johnny Oeen
Seniormedlem
   
Innlegg: 280
Bosted: Sogndal
|
 |
« Svar #8 på: januar 13, 2008, 21:32:58 pm » |
|
Etter avtale med lakkerer vil det bli brukt 2 komponent epoxy grunning på karroseri. Men kva med smådeler, som til dømes understell deler ( styrestag etc). Finnes det noko ein komponent som ein har bra resultat med. Kva med zink-grunning? Dette vil gjere arbeidet lettere, da ein kan gjere ein del heilt ferdig, uten å samle opp alt til lakkering. (kun ikkje-synlege deler). Alt som skal lakkerast i bilens farge vil bli lakkert samla.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Johnny Oeen
Seniormedlem
   
Innlegg: 280
Bosted: Sogndal
|
 |
« Svar #9 på: januar 25, 2008, 17:58:21 pm » |
|
Ein liten oppdatering: har no pussa ein del av karroseriet ned på stålet, og har no snudd da rundt slik at eg kan begynna å jobba under. samtidig vil eg nok jobba med bunnplaten. har lagt ved nokre bilder.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Johnny Oeen
Seniormedlem
   
Innlegg: 280
Bosted: Sogndal
|
 |
« Svar #10 på: oktober 19, 2008, 18:19:28 pm » |
|
Ein liten oppdatering fra lørdag.....masse fin rust
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #11 på: oktober 21, 2008, 17:14:37 pm » |
|
Litt rust er jo berre kjekt ;=)
Skal du gjera som den how-to tråden her, og laga plata sjølv, eller har du ei liggande?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
A-Grepstad
Juniormedlem
 
Innlegg: 79
Bosted: Bergen
|
 |
« Svar #12 på: oktober 21, 2008, 17:16:54 pm » |
|
Kjempe kjekt! Flott det er fleire i fylket med Oval-dilla, Mvh Førdianar!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Johnny Oeen
Seniormedlem
   
Innlegg: 280
Bosted: Sogndal
|
 |
« Svar #13 på: oktober 21, 2008, 17:26:24 pm » |
|
Litt rust er jo berre kjekt ;=)
Skal du gjera som den how-to tråden her, og laga plata sjølv, eller har du ei liggande?
Satser på å lage den platen......håper da går bra??!! 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Johnny Oeen
Seniormedlem
   
Innlegg: 280
Bosted: Sogndal
|
 |
« Svar #14 på: oktober 21, 2008, 17:27:44 pm » |
|
Kjempe kjekt! Flott det er fleire i fylket med Oval-dilla, Mvh Førdianar!
Ja, dess fleire dess bedre....eg følger med på tråden din!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #15 på: oktober 21, 2008, 17:39:43 pm » |
|
Hugs å ta litt ekstra bilder då 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
FreddyB
Supermedlem
    
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane
Toidi - men omvendt.
|
 |
« Svar #16 på: oktober 21, 2008, 17:45:07 pm » |
|
Ikkje mindre enn 3 stk - og alle er i fragment.  VWACS&FJ 2009 med mange bilar i folden?
|
|
|
Loggført
|
Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
|
|
|
|
FreddyB
Supermedlem
    
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane
Toidi - men omvendt.
|
 |
« Svar #18 på: oktober 22, 2008, 00:00:56 am » |
|
Hey, det var berre ei oppsummering, Gaute! Hehe.. Don't let it get to you.  Og eg gledar meg faktisk til dei er ferdige - alle sammen! 
|
|
|
Loggført
|
Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
|
|
|
mags
|
 |
« Svar #19 på: oktober 23, 2008, 09:31:48 am » |
|
Johnny Dela så Bra Ut  Mags
|
|
|
Loggført
|
Good Work ain`t cheap Cheap work ain`t good Mags 90508914.
|
|
|
Johnny Oeen
Seniormedlem
   
Innlegg: 280
Bosted: Sogndal
|
 |
« Svar #20 på: oktober 23, 2008, 10:25:24 am » |
|
Johnny Dela så Bra Ut  Mags Delene såg kjempebra ut.....legger ut bilder når eg begynner å montere....om ei stund!!! Da kjem nok ei bestilling om ikkje lenge på 2 stk kanalbunner 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lövdal
Seniormedlem
   
Innlegg: 299
Bosted: Gratangen
|
 |
« Svar #21 på: oktober 23, 2008, 11:20:48 am » |
|
Grattis med 55:a Oval,  Har haft rullande renovering i 15år på min 55:a och jag kan bara skriva som de andre.. Köp kvalitet, de billiga alternativet blir ofta bara irritasjon.. /n.
|
|
|
Loggført
|
VW-55 (2,3L, Megasquirt, Turbo, IC, (5-vxl. UN1 låda)) VW-65 (Kawasaki ZX14, Megasquirt + turbo) VW-75 1303 (2,3L, Megasquirt, Turbo, H2O IC, 5vxl. UN1 med diff) KG 1960 (1915cc Megasquirt) Mercedes 320 Carlson tuning. Teistböen 1961 30 foot fiskebåt
|
|
|
mags
|
 |
« Svar #22 på: oktober 23, 2008, 11:29:00 am » |
|
Ok Johnny,Det er Dyrt å sende de... Eventuelt vi kan møtes en plass Før Jul.
Mags
|
|
|
Loggført
|
Good Work ain`t cheap Cheap work ain`t good Mags 90508914.
|
|
|
Johnny Oeen
Seniormedlem
   
Innlegg: 280
Bosted: Sogndal
|
 |
« Svar #23 på: oktober 23, 2008, 11:32:45 am » |
|
Ok Johnny,Det er Dyrt å sende de... Eventuelt vi kan møtes en plass Før Jul.
Mags
Ein eg kjenner går på skule i Kongsberg, tenkte kansje han kunne hente dei??
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Johnny Oeen
Seniormedlem
   
Innlegg: 280
Bosted: Sogndal
|
 |
« Svar #24 på: oktober 23, 2008, 11:35:11 am » |
|
Grattis med 55:a Oval,  Har haft rullande renovering i 15år på min 55:a och jag kan bara skriva som de andre.. Köp kvalitet, de billiga alternativet blir ofta bara irritasjon.. /n. Takk for det!!..... satser på å kjøpe kvalitet ja, blir nok arbeid om ein ikkje skal slite med dårlige deler i tillegg 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
mags
|
 |
« Svar #25 på: oktober 23, 2008, 11:47:18 am » |
|
De ligger å venter på deg Johnny,Bare å si i fra det.
Mags
|
|
|
Loggført
|
Good Work ain`t cheap Cheap work ain`t good Mags 90508914.
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #26 på: oktober 23, 2008, 16:52:29 pm » |
|
Gøy Prosjekt! lykke til!!
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
Johnny Oeen
Seniormedlem
   
Innlegg: 280
Bosted: Sogndal
|
 |
« Svar #27 på: oktober 28, 2010, 21:49:16 pm » |
|
Er da nokon som har nokre gode tips om korleis eg skal få ut torsjonstavene/fjørene bak? Har banka og pressa, men ut vil da ikkje.
spm. nr.2.... nokon som veit kest ein kan få kjøpt dekslene som er monterte på fjæringa, må vere den typen som har ein ring inni. ( mine er for dårlige til å reparere)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #29 på: oktober 28, 2010, 22:37:36 pm » |
|
Er da nokon som har nokre gode tips om korleis eg skal få ut torsjonstavene/fjørene bak? Har banka og pressa, men ut vil da ikkje.
spm. nr.2.... nokon som veit kest ein kan få kjøpt dekslene som er monterte på fjæringa, må vere den typen som har ein ring inni. ( mine er for dårlige til å reparere)
Kun fjørene som sitt fast? og begge to? Er ikkje godt å få tak på dei i tilfelle, men eg har fått ut ei som hang godt ved å lura inni rustløysar(bunnplata stod på høgkant) deretter banka fjøra ned litt og so meir rustløysar, so brukte eg fjørplato og vridde den litt sånn att splinsane låsar seg fast i fjørstavane. so riksla eg att og fram og klarte til slutt å lura den ut då. hjelpte å banka bak på fjørplato. Får du ut ein so kjøyrer du eit røyr gjennom der og slår dan andre ut frå innsido. Iverste fall so må du punkta fast fjørplato i torsjonsfjøra og so banka den ut Nr 2: Du får nok ikkje kjøpt nokon som er lik orgianlen. Gaute hadde jo samma problem: http://www.forum.vwacb.com/index.php?topic=22.msg21638#msg21638Men da går an å modifisera litt på IRS deksel og få dei ganske so like, men orginalen er jo hul inni(dermed samlar da seg drit og dei rostar jo fortare) Kanskje det var grunnen til att dei gjekk over til flat baksida?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|