Spet
Medlem

M&R
|
 |
« på: desember 31, 2007, 01:20:48 am » |
|
jeg kom over en sånn tidligere i år. håper på å få fisket litt innfo om denne av noen alltvitere her inne  er disse veldig vanlig, eller sjeldne og etterspurt 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Pål
Supermedlem

Vestfold
|
 |
« Svar #1 på: desember 31, 2007, 02:25:11 am » |
|
Kult, sånn hadde jeg når jeg var liten, 100% identisk. Jeg håra den opp med grønt nylontau som jeg surra rundt hele rattet og "brekket", ble jo rene hot-rod'en 
|
|
|
Loggført
|
Pål - 1959 T1 Rag Top (Ö\_!_/Ö) I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
|
|
|
LOBO
Supermedlem

|
 |
« Svar #2 på: desember 31, 2007, 02:29:36 am » |
|
Låner gjerne den der til å ha opp taket på notchen, Jørgen! Drit kul! Da får du bare vente på snø, i motsetning til alle oss andre  EDIT: Nå fikk jeg tråden til å bli litt "on topic" 
|
|
|
Loggført
|
D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
|
|
|
Fisk1
Medlem

|
 |
« Svar #3 på: desember 31, 2007, 02:45:58 am » |
|
Tror ikke den der er veldig utbredt! Ihvertfall ikke i byområdene, så du kan nok får noen kroner av den der om du vil selge den... Mitt tips; ikke gjør det. Tenk for en gave det blir til barn / barnebarn osv. en gang!
|
|
|
Loggført
|
Altfor mange planer og altfor lite penger...
|
|
|
Variant 412
Supermedlem

i e Sønndaling i
|
 |
« Svar #4 på: desember 31, 2007, 02:46:49 am » |
|
Nåja tror nåkk den dær begynner å dra på åra ja selv om den såg bra ut, kompis av meg hadde ein sånn som vi likte å renne på. God både styring å bremse på den , ja ja nesten førti år siden det. Men når og hvor den ble laget veit eg ikkje
|
|
|
Loggført
|
Member of the Vintage VW-Club of Møre & Romsdal
i har mange slike i
|
|
|
Eide
Medlem

|
 |
« Svar #5 på: desember 31, 2007, 09:04:40 am » |
|
viss du tenker verien i penger må du nok vente noen år til for å bli rik på å selge den.noen kroner får du nok altids.Men som tidlegare nevnt så er dette ein fin ting å spare til dine unger kan bruke den.Det er knall kjekt.Disse vokser jo ikkje på trær lenger.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Spet
Medlem

M&R
|
 |
« Svar #6 på: desember 31, 2007, 10:30:33 am » |
|
har egentlig ikke tenkt på å selge den. tror heller ikke den skal ut å skli så mye mere heller, da treverket er endel sprøere/tørrere nå enn da det var nytt.. lurer på om jeg skal pusse den opp, eller bare la den være som den er? det er jo i nåværende tilstand, kjelken har mest sjarm;) men skulle gjærne ha smurt noe på treverket, så det får fuktet seg litt.. forslag?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Even Kirknes
Supermedlem

Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord
|
 |
« Svar #7 på: desember 31, 2007, 11:03:10 am » |
|
linolje
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
OilDropMan
Medlem

|
 |
« Svar #8 på: desember 31, 2007, 11:09:18 am » |
|
Hadde maken som tiåring, midt på syttitallet. Husker jeg kjørte "Finnskogsrally" med den. Min far kjørte Volvo 142 og jeg hadde godt heng, alltid med en taulengdes avstand. Ekstra moro i partier hvor det var lite snø og is, slik at gnistene fra meiene sprutet som fra en illsint vinkelssliper!
|
|
« Siste redigering: desember 31, 2007, 11:11:06 am av OilDropMan »
|
Loggført
|
|
|
|
Anders Peder
|
 |
« Svar #9 på: desember 31, 2007, 11:55:21 am » |
|
har et par slike ståendes her hjemme på gården .er fra da pappa var liten ..og han er 67 nå .. så gamle.
|
|
|
Loggført
|
Vw Boble type 1 1965 Opel Vectra 1.9 CDTI Opc Line 2007
tlf: 90738323
|
|
|
Endre S
Supermedlem

Våre liv er summen av de valg vi har tatt.
|
 |
« Svar #10 på: desember 31, 2007, 14:44:25 pm » |
|
Har en sånn eg og, og nogen par med gamle natoplanker
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Variant 412
Supermedlem

i e Sønndaling i
|
 |
« Svar #11 på: desember 31, 2007, 14:50:21 pm » |
|
Hellu.Linolje ja menn bland Terpentin i oljen ca 50/50 bruk dette en gang eller to for dette trekker seg lettere inn i treet, funker best ved litt varme romtemp. 
|
|
|
Loggført
|
Member of the Vintage VW-Club of Møre & Romsdal
i har mange slike i
|
|
|
Kjetil Lima
Supermedlem

|
 |
« Svar #12 på: desember 31, 2007, 16:48:49 pm » |
|
Står 2 slike i kjelleren til mine foreldre, en brukt som jeg også brukte da jeg var liten og en NOS. Den ble aldri tatt i bruk fordi dem manglet vaier til styringen samt at den gamle funket så fint. Har liksom aldri tenkt på at dem kan være værd noe...
finn.no..... sier jeg.....
|
|
|
Loggført
|
1961 T1 - Custom
|
|
|
Spet
Medlem

M&R
|
 |
« Svar #13 på: desember 31, 2007, 17:40:31 pm » |
|
takker for tips.. får prøve den 50/50 blandingen tenker jeg. Finn.no er for ting som er til salgs. ikke for denne  mvh
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Kjetil Lima
Supermedlem

|
 |
« Svar #14 på: januar 01, 2008, 10:42:49 am » |
|
takker for tips.. får prøve den 50/50 blandingen tenker jeg. Finn.no er for ting som er til salgs. ikke for denne  mvh Tenkte egentlig litt på mine 2 jeg da, huset til forendrene mine skal tømmes og selges uansett denne våren og da får jeg selge dem på finn.no
|
|
|
Loggført
|
1961 T1 - Custom
|
|
|
Endre S
Supermedlem

Våre liv er summen av de valg vi har tatt.
|
 |
« Svar #15 på: januar 01, 2008, 17:11:18 pm » |
|
takker for tips.. får prøve den 50/50 blandingen tenker jeg. Finn.no er for ting som er til salgs. ikke for denne  mvh Tenkte egentlig litt på mine 2 jeg da, huset til forendrene mine skal tømmes og selges uansett denne våren og da får jeg selge dem på finn.no De kjelkene dine kunne eg tatt vare på ........
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|