mai 04, 2025, 17:08:55 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Clutch-wire T2  (Lest 1175 ganger)
himmelrock
Juniormedlem
**

Vis profil
« på: oktober 16, 2008, 15:50:38 pm »

Clutch-wiren røk i forrige uke på min '76-mod. Har ikke funnet ny del og har derfor byttet ut selve wiren med en ny og festet den i endedelene på beste måte (uten at jeg har kompressutstyr). Noen som har noen kommentarer til dette...? Hvor lenge det kan holde osv. Mekanikeren jeg snakka med så det kunne holde i 20 år, og kanskje ikke... Har bestilt ny original-wire som reserve. Clutchen fungerer greit, men den virker vel stram. Må bruke en del krefter på å trampe den ned, og den pedalen kommer i retur ganske så sprettent Tvilende
Loggført
RZR-Andy
Supermedlem

www.regenstadt.com

Vis profil WWW
« Svar #1 på: oktober 17, 2008, 15:41:40 pm »

Tror jeg ville byttet til den nye du har fått tak i og justert den iht. håndboken
Loggført
himmelrock
Juniormedlem
**

Vis profil
« Svar #2 på: oktober 22, 2008, 19:35:09 pm »

Takk for tipset Glad Har nå kjørt med den reparerte løsningen en uke og det virker som om wiren har blitt litt slakkere (i tillegg til at jeg har blitt vant til den), og synes det fungerer greit. Den nye wiren har kommet og ligger nå trygt forvart i bilen som reservedel;)
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!