mai 05, 2025, 15:37:32 pm
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Snikk-snakk
>
as versus ad blokk
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: as versus ad blokk (Lest 1586 ganger)
Anders Peder
Supermedlem
Innlegg: 1276
Bosted: Brumunddal
as versus ad blokk
«
på:
oktober 29, 2008, 08:15:15 am »
Se for deg at du ser blokka bakfra ...eller bilen bakfra..da har du viftehuset mot deg..
kan man ta å bruke as41 høyreblokkdel på venstre ad halvdel?
jeg spurte om dette i min "how to full flow" tråd men ikke fått noe svar grunnet et uhell når jeg sku ta ut den ene pluggen i min blokk..
ad blokka er fra ei 1500bobble ..mens as blokka er fra min type 3 1600.
Loggført
Vw Boble type 1 1965
Opel Vectra 1.9 CDTI Opc Line 2007
tlf: 90738323
JTWE
Supermedlem
Innlegg: 2198
Bosted:
Sv: as versus ad blokk
«
Svar #1 på:
oktober 29, 2008, 09:36:31 am »
NEI.
Blokkhalvdelene følger hverandre.
Loggført
Anders Peder
Supermedlem
Innlegg: 1276
Bosted: Brumunddal
Sv: as versus ad blokk
«
Svar #2 på:
oktober 29, 2008, 09:40:40 am »
følger? som at den må sitte sammen i evig tid fra dagen dem ble montert sammen hos vw? kan jeg spørre HVORFOR?
Loggført
Vw Boble type 1 1965
Opel Vectra 1.9 CDTI Opc Line 2007
tlf: 90738323
Einic
Supermedlem
Innlegg: 773
Bosted: Røyken
Sv: as versus ad blokk
«
Svar #3 på:
oktober 29, 2008, 09:45:47 am »
Blokka er skrudd sammen før linjeboring. Hvis du blander halvdeler fra to blokker, må du bore opp alt på nytt. Rammelager, kamlager, oljepumpe.
Loggført
Pan
Supermedlem
Innlegg: 1444
Bosted: Trondheim
Sv: as versus ad blokk
«
Svar #4 på:
oktober 29, 2008, 12:22:03 pm »
Skulle tro at blokkhalvdelene "slites sammen", ja...
Loggført
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...