mai 04, 2025, 21:32:28 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Mekkelokale ønskes leid i Bergen, helst i Fana, opptil 5000,- pr måned  (Lest 1295 ganger)
Barndoor
Supermedlem

Mobil 908 83 833

Vis profil

« på: november 11, 2008, 19:09:17 pm »

Da jeg ikke får respons på ledig lokale, gjennom vanlig annonsering etc. så prøver jeg meg her.

Jeg er på jakt etter ett ledig mekkelokale, hvor jeg kan kappe og sveise på min splittbuss uten å tenke på hvilket vær det er ute/hvilken årstid det er.
Derfor er jeg på jakt etter ett ledig lokale OMGÅENDE, som har egnede fasiliteter, samt størrelse til å mekke på en buss i vinter.
Lokale må ha tilgang på strøm, og spesielt trefaset, da mine apparater har trefasete kontakter. Lokale bør ha (avhengig av lokalitet) toalett, tilgang på vann til evt. høytrykkspyler og generell vask. Samt enkel tilkomst med biler som ikke er kjørbare/trillbare. Jeg er ikke intresert i lokaler som jeg selv må legge inn strøm, bære vann, eller lokaler som er ekstremt brannfarlige, slik som tørre løer etc. ei heller lokaler som ikke er låsbare eller som er åpen for folk flest.

Så tenk deg gått om, om du vil komme til å mekke på bilen din i vinter, for jeg betaler opptil 5000,- kr pr måned for egnete lokaler. Jo større, bedre og mer tilrettelagt lokale/verkstedet er, jo mer er jeg villig/intresert i å betale.

Ta kontakt omgående på mobil 908 83 833, hvis du har ett lokale å leie meg!
Loggført
Barndoor
Supermedlem

Mobil 908 83 833

Vis profil

« Svar #1 på: november 25, 2008, 01:13:20 am »

Er det noen som kjenner til noe?

Det må da være noen som vet om et lokale som det kan kuttes og sveises i? Med tre faset strøm?

Det er egentlig det eneste jeg trenger, men det må være ett lukket lokale.
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!