Eg vurdere å selge ovalpsosjektet mitt og alt eg har liggende av deler.
Har papir på bunnplata så alt det er iorden.
Bunnplata er sandblåst og primet, eg har sveist 2 hull bak på bunnplata.det er eit lite hull framme på eine sida.
Karrosseriet er eit veldi bra objekt..Nye kanaler er montert og det gjenstår litt sveis igjen.Viss ønskeli kan eg ta det som eg har klart til sveising.Hullene til pyntelist er tetta.bakplate er bytta
Karrosseriet står idag fastmontert i ei "grillsnurre" eller gigg som nåken kaller det.Denne er det hjul på og denne følger også med med.
Det er original lakk på bile og dørene.
Svitsen som sitter i karrosseriet er original og nøkkel passer fint både i svitsen og dørlåsene virker.
- Har 2 stk t4 motorer 1971 ccm ( eine motoren er litt trimmet.forgassere føger med )
- 2 originale dører
- 2 dører med one piece vindu
- 2 w-baklokk
- 1 panser sandblåst og primet.(er litt sand i primer så må pusses)
- 1 panser
- original forstilling
- Bærearmer til irs
- nye braketter til innfesting av irs på karrosseri ( mangler bolt og mutter)
- 1 stk ovalutsnitt i bra stand
- 2 nye og ubrukte framskjermer ( luftehullene framme er tetta)
- original bensintank
- fram og bakseter
- baklokk til 58 model- sandblåst og primet
- luftdeksel til motor
- dynamo
----Har masse smådeler liggande som oså følger med
Har også 1 liter syregrunning.med målebeger og 3 målepinner.papptrakter.nytt og ubrukt.har stått ei stund men rekner med at fungere viss ein røre litt i det,har stått kaldt lagret og eg rar rista litt på boksene.Det kan følge med viss prisen er rett.
Har sikkert glemt nokre deler men me ser.
Dette har eg egentli lyst til å selge samlet men kan selges i deler viss eg får solgt "mesteparten"
Pris er eg egentli usikker på.Er kanskje vanskeli å sei verdi på alt samlet.Kanskje eg kunne få ei anntydning av erfarne folk her inne på verdi

??
Eg legger ut eit par bilder her,men dei som vil ha bilder legger bare ut epost adr si her eller på pm så sender eg alle bilda eg har av dette.Eller enkeltbilder viss ønskeli.
Gunnene til eg selger alt er pga familie og stor tidsmangel og masse andre prosjekt.
Eg bur i kvinnherad kommune.1 time fra Odda og Stord

SERIØSE Bud ønskes men kan også byttes i cross kart/ic-kart