Tittel: VW Bus av den firkanta typen, m luftkjølt motor!? Typebetegnelse? T25? Skrevet av: Rikard på november 23, 2010, 19:44:36 pm Har kommet over en Slik en dobbelkabiner, i ganske strøken tilstand! Den er av den firkanta buss typen, om dere skjønner!
Og den har faktisk luftkjølt motor? Hva sitter originalt i disse? 2L? Ikke ofte jeg ser disse! Sjeldne? Hva mener folket? Tittel: Sv: VW Bus av den firkanta typen, m luftkjølt motor!? Typebetegnelse? T25? Skrevet av: Tistlo på november 23, 2010, 19:47:12 pm Tidleg 80 talar. Er det syncro og eller?
Tittel: Sv: VW Bus av den firkanta typen, m luftkjølt motor!? Typebetegnelse? T25? Skrevet av: Rikard på november 23, 2010, 19:48:29 pm Det tror jeg ikke! Men skal ikke si for sikkert!
Tittel: Sv: VW Bus av den firkanta typen, m luftkjølt motor!? Typebetegnelse? T25? Skrevet av: Tistlo på november 23, 2010, 19:51:32 pm Skulle hatt ein sånn..
Men desse er vel etterkvart skjeldne ja. Tittel: Sv: VW Bus av den firkanta typen, m luftkjølt motor!? Typebetegnelse? T25? Skrevet av: Rikard på november 23, 2010, 19:55:33 pm Hvordan er deletilgangen til dem? Noen som vet?
Tittel: Sv: VW Bus av den firkanta typen, m luftkjølt motor!? Typebetegnelse? T25? Skrevet av: Atmobil på november 23, 2010, 19:58:44 pm Du bær absolutt ta vare på denne. De er jo kule som f...
Deletilgangen aner jeg ikke men tror ikke det er alt for ille til disse. Det meste av mekanisk bør iallefall være rimelig greit å få taki. Denne generasjonen med VW buss (ofte kalt t3, t25) kom med luftkjølt motor kun de første 3 modellåra, 80, 81 og 82. Tittel: Sv: VW Bus av den firkanta typen, m luftkjølt motor!? Typebetegnelse? T25? Skrevet av: Rikard på november 23, 2010, 20:13:33 pm Ja, jeg syns de er kjempekule! Fattern som har lyst på sånn doka!
Så kom vi over denne! Gått 116.000! Byttemotor, som har gått 40.000! Men veit ikke hva slags motor som sitter i! Var 2 gassere på hver sin side, snakker vi 1,8? 2L? Tittel: Sv: VW Bus av den firkanta typen, m luftkjølt motor!? Typebetegnelse? T25? Skrevet av: BP 73 på november 23, 2010, 20:16:07 pm motordeler er ikke noe problem. type 4 cu 70 hk. har hydrauliske ventilløftere og elektronisk tenning. ellers stort sett lik andre t-4 motorer.
Tittel: Sv: VW Bus av den firkanta typen, m luftkjølt motor!? Typebetegnelse? T25? Skrevet av: Rikard på november 23, 2010, 20:17:11 pm Slitesterk motor? Bra kvalitet?
Jeg har ingen peiling på disse motorene! Tittel: Sv: VW Bus av den firkanta typen, m luftkjølt motor!? Typebetegnelse? T25? Skrevet av: Rapidspeed på november 23, 2010, 21:06:58 pm du har nok funni deg en 2,0 luftkjølt.. T3en ble også levert med 1,6 med de er ekstremt sjeldent... syncro kom ikke før -85.. da med DG motor wbx 1,9 78hk..
Tittel: Sv: VW Bus av den firkanta typen, m luftkjølt motor!? Typebetegnelse? T25? Skrevet av: Rikard på november 23, 2010, 21:16:58 pm Høres jo bra ut ;D
Tittel: Sv: VW Bus av den firkanta typen, m luftkjølt motor!? Typebetegnelse? T25? Skrevet av: H-MEK på november 23, 2010, 21:44:32 pm motordeler er ikke noe problem. type 4 cu 70 hk. har hydrauliske ventilløftere og elektronisk tenning. ellers stort sett lik andre t-4 motorer. Tynnes ut i lagerhyllene.. Som ett eksempel så er det tomt for standard bærelager over hele verden. Tittel: Sv: VW Bus av den firkanta typen, m luftkjølt motor!? Typebetegnelse? T25? Skrevet av: Rapidspeed på november 23, 2010, 23:47:05 pm motordeler er ikke noe problem. type 4 cu 70 hk. har hydrauliske ventilløftere og elektronisk tenning. ellers stort sett lik andre t-4 motorer. Tynnes ut i lagerhyllene.. Som ett eksempel så er det tomt for standard bærelager over hele verden. www.volkswarenhaus.de ;) Tittel: Sv: VW Bus av den firkanta typen, m luftkjølt motor!? Typebetegnelse? T25? Skrevet av: LOBO på november 24, 2010, 08:43:07 am du har nok funni deg en 2,0 luftkjølt.. T3en ble også levert med 1,6 med de er ekstremt sjeldent... syncro kom ikke før -85.. da med DG motor wbx 1,9 78hk.. Er en i volkswest som har en t3 camper med 1,6 79/80mod. Ræserbil ;D Tittel: Sv: VW Bus av den firkanta typen, m luftkjølt motor!? Typebetegnelse? T25? Skrevet av: Unneberg Bil på november 24, 2010, 09:43:18 am motordeler er ikke noe problem. type 4 cu 70 hk. har hydrauliske ventilløftere og elektronisk tenning. ellers stort sett lik andre t-4 motorer. Tynnes ut i lagerhyllene.. Som ett eksempel så er det tomt for standard bærelager over hele verden. grunnet til lagere ikke er å få er att Mhale og Kolbensmit har flytta produksjonen til KINA :'( og det har jo ikke gått serlig bra vi leverer ganske mye til T25 har også en egen katalog for de ;) |