VWNorge

Forum => Teknisk, teori og praksis => Emne startet av: Tistlo på april 07, 2008, 18:55:48 pm



Tittel: Sandblåsing av Bunnplate
Skrevet av: Tistloapril 07, 2008, 18:55:48 pm
Har nokon spørsmål ang. sandblåsing av bunnplata til bobla;
-Giroverføraren(?) er full av olja, må den ut?
-Etter sandblåsing, vill ikkje tunellen vera full av sand?
-Er det vanleg å sandblåsa inni tunellen?
-Frontcrossmemberen?-som er hul inni-skal den sandblåsast inni??
-Er det nokon måtar å få ut sand av hulrom, som tunellen og den crossmemberen?

Håpar nokon har gjort detta før, og veit kva som skal gjerast, og vil dela litt erfaring med meg ;) :)


Tittel: Sv: Sandblåsing av Bunnplate
Skrevet av: Jeeapril 07, 2008, 19:04:49 pm
Ikke normalt og sandblåse inni. Da de sjeldent ruster innvendig.

Jeg taper og stapper filler o.l inn i alle hull før blåsing. Er noe shit å få ut igjen etterpå. Tetter du det godt nok vil du ikke få noen problemer med giroverføringen.


Tittel: Sv: Sandblåsing av Bunnplate
Skrevet av: Tistloapril 07, 2008, 19:48:25 pm
men den frontrossmember plato, er rusta inni pga bremeveske lekasje frå hovedsylndaren


Tittel: Sv: Sandblåsing av Bunnplate
Skrevet av: Jeeapril 07, 2008, 20:11:35 pm
Da bør du blåse inni. lykke til med fjerning av sanden etterpå...  ;)


Tittel: Sv: Sandblåsing av Bunnplate
Skrevet av: Finn-Erik DeLuxe60april 07, 2008, 20:34:48 pm
Da bør du blåse inni. lykke til med fjerning av sanden etterpå...  ;)

Det går, men det blir alltid sand igjen.. Min drøsser enda etter 4 år  ;)  Men det du kan gjøre i tunellen, som gikk fint på min, er å teipe på en hageslangebit foran på støvsugermunstykke (slange på ca 2,5m) og tre denne inn i alle hullrom på bunnplaten..  ;) Når du har tatt det værste så blåser du inne i tunellen med trykkluft, så er det bare å starte på igjen med støvsuger/slange.. Til slutt er det bare småtteri igjen i hullrom, som "drøsser" ut litt etter hvert..  ;D


Tittel: Sv: Sandblåsing av Bunnplate
Skrevet av: Tistloapril 07, 2008, 20:50:02 pm
Okå
Men eg trur ikkje eg kjem til å sandblåsa inni tunellen, nei ;)
Men crossmemberen er akktuell :)

Men eg trur eg har komt på ein an smart ide til å få ut sanden frå tunellen:
Sett heila bunnplato på høgkant, med fronten opp. Ta deretter trykkluft og blås ifrå det hullet ved pedalane. Då dett all sanden ned i botnen og du kan bruka støvsugaren.. :)


Tittel: Sv: Sandblåsing av Bunnplate
Skrevet av: Tistloapril 08, 2008, 16:40:24 pm
Ser att eg har skreve litt feil her; Det med crossmemberen skal vera "Napoleonshatt" vist det gjer meir betydning :)

Men er det ein smal sak å bytte napoleonshatten eller er det avansert - og bør den skiftes med eller uten gulvplatene på? (skal nemlig bytta begge golvplatena ;) )


Tittel: Sv: Sandblåsing av Bunnplate
Skrevet av: Tistloapril 09, 2008, 15:39:57 pm
Ingen som veit korleis ein skal byta napoleonshatten ???


Tittel: Sv: Sandblåsing av Bunnplate
Skrevet av: Tistloapril 10, 2008, 20:46:34 pm
Framleis ingen som har bytt den såkalte napoleonshatten før???


Tittel: Sv: Sandblåsing av Bunnplate
Skrevet av: Tistloapril 10, 2008, 21:58:46 pm
Her har de eit extremt bra redigert bilde av napoleonshatten for dei som er i tvil...


(http://i27.tinypic.com/2lm5udw.jpg)



Tittel: Sv: Sandblåsing av Bunnplate
Skrevet av: Roy Grellandapril 10, 2008, 22:23:43 pm
tror ikke det er så vanlig at man må bytte den, nei. Jeg har vært borti bytting av gukv og den plata som ligger under bremsepunpa, og også hele rammehodet, men ikke den biten der, er jeg redd....

Du nevnte at det var rust pga lekkasje av bremsevæske. hvor er denne rusta?

Roy


Tittel: Sv: Sandblåsing av Bunnplate
Skrevet av: Tistloapril 10, 2008, 23:21:45 pm
Rusta ligger nedi bunnen, inni "hatten"
Gjennom hovedsylindar-holet kan eg se store mengdar med rust og rustflak
Det er og masse rust opp etter veggene.
Men metallet trur eg er ganske bra, men kanskje ikkje i botnen..
Veit ikkje heilt om det er lust å sandblåsa inni der, heller
Ein an ting er jo att det ikkje er så godt å komme inni der med sandblåsepistolen

 ::)


Tittel: Sv: Sandblåsing av Bunnplate
Skrevet av: 1303SSapril 11, 2008, 12:47:37 pm
stikk bort på hmv bilsenter spør om dei har dei gamle rep.bøkene til vw i karosseri rerasjoner står det korleis du skal bytta


Tittel: Sv: Sandblåsing av Bunnplate
Skrevet av: Tistloapril 11, 2008, 13:02:55 pm
Kan aldri tenka meg att dei har att av sånt gammalt...men eg skal spørra dei neste gong :)
Takk fø tipset ;)


Tittel: Sv: Sandblåsing av Bunnplate
Skrevet av: Panapril 11, 2008, 13:33:24 pm
I Bentley-manualen (staving?) som den kalles, står det meste. Dette var verkstedhåndbøkene som VW brukte selv, og her beskrives igrunn alt som kan la seg beskrive. Disse får man fortsatt kjøpt opptrykk av, så hvis de ikke har, kan de sikkert bestille. Evnt så finnes det sikkert folk her på forum som vet om butikker som har.


Tittel: Sv: Sandblåsing av Bunnplate
Skrevet av: Tistloapril 11, 2008, 14:46:52 pm
Eg har ei bentley bok, men det er ein Service Manual, så karosseri arbeid er ikkje nevnt i boka.
Eg veit foresten att Workshop Manualane koster meir enn 1000kr for ei bok (!) og det er vel ein ganske stiv pris, for nokon ark med blekk på...{men det kan godt hende det er verdt pengane}


Tittel: Sv: Sandblåsing av Bunnplate
Skrevet av: Roy Grellandapril 11, 2008, 16:43:30 pm
det er ikke papiret og blekket man betaler for når man kjøper en bok....


Tittel: Sv: Sandblåsing av Bunnplate
Skrevet av: Tistloapril 11, 2008, 17:03:46 pm
Nei, det er nok ikkje det ::)


Tittel: Sv: Sandblåsing av Bunnplate
Skrevet av: KnastenradUndKnotenblechapril 11, 2008, 17:05:46 pm
kapp opp en remse i underdelen i før sandblåsing og sveis tilbake når det er blåst


Tittel: Sv: Sandblåsing av Bunnplate
Skrevet av: Tistloapril 11, 2008, 17:33:55 pm
Ja det er jo ein mulighet :)