Vis innlegg
|
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 18
|
184
|
Forum / Problemløseren / Sv: godkjente skivebremser til -65
|
på: september 21, 2010, 12:40:29 pm
|
Hei. Litt off topic dette, men jeg regner med her er mange som kan dette med bremser. Må man ha en spesiell type hvis man har drop spindler? Altså en type til vanlig og en til drop spindler?
|
|
|
188
|
Min klubb / Treff og turer / Sv: Treff/Tur???
|
på: september 13, 2010, 22:34:43 pm
|
Skulle vi ha fått til et "årsmøte" på fjellet?
Søndag 26/9 f.eks? Søndag 3/10 f.eks?
Satser vi på regnvær i år med?
|
|
|
190
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: spørsmål om eu kontroll.
|
på: september 04, 2010, 19:38:54 pm
|
Det greieste med dekk er bare å låne noen standard dekk til kontrollen. Jeg fikk godkjent en senka bil uten å ha det skrevet inn i papirene uten problem. Men jeg traff en grei kar, som hadde skrudde litt vw. Det første jeg fikk se når jeg gikk inn i verkstedet var en trimma 1600 motor i fullt krom utførsel, så vi ble stående og prate litt om boble. Han sa ingenting om senkinga, men var ganske nøye på bremsene mine, og håndbrekket. Så min erfaring er at hvis du treffer en grei kar så skal det gå bra høydemessig med bilen ihvertfall Det med motor håper jeg de er litt strenge på, trimma motorer og trommelbremser/dårlige bremser er en dårlig kombo synes jeg.
|
|
|
193
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Bytte topper
|
på: september 01, 2010, 21:55:47 pm
|
Jeg har et sett med weber idf 36 jeg kan vurdere å selge for 3000 uten stag. 4000 med CSP stag. Begge priser er inkl innsug. De passer fint på en dobbelportmotor rundt 1600 ccm.
Takk, men nei takk
|
|
|
194
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Bytte topper
|
på: september 01, 2010, 21:52:56 pm
|
Ahhhh...dette kan balle på seg ser jeg. Noen tusenlapper her og der. Også er det arbeidet, som jeg ikke overhode er trygg på å få til. Tror jeg sier meg fornøyd med å tette oljelekkasjen, og håpe motoren holder til en Remtec er i hus
|
|
|
195
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Bytte topper
|
på: september 01, 2010, 20:49:51 pm
|
Men hvis du setter på 1600 topper er det en tanke å øke slagvolumet til 1600cc eller 1641cc. Dette er relativt billig og brude absolutt gjøres på en sliten 1500 etter min mening Men er dette en tanke eller må det gjøres? For det jeg kunne tenkt meg å gjøre nå i første omgang er å bytte topper med 1:25 vipper, og en 34-36 str forgasser.
|
|
|
199
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Bytte topper
|
på: august 31, 2010, 10:47:27 am
|
Hei. Jeg er ganske blank på dette med motor, og skal nå begynne med å overhale en sliten 1500. Så var det dette med å bytte topper, istedenfor 1500 topper så er det vel mulig å sette på dobbeltporta 1600 topper. Har dette noe for seg? Og hva annet må byttes? Innsug, forgasser, ++
|
|
|
200
|
Min klubb / Volks West / Sv: VINTERLAGRING??
|
på: august 30, 2010, 13:50:47 pm
|
Noen av dette som er ledig denne vinteren? Noen andre som kanskje har ett ledig skur, garasje osv. I Ålesund og omegn.
|
|
|
202
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: zooom tube Selges
|
på: august 26, 2010, 17:23:09 pm
|
Hallo Har en nesten ny zoom tube til overs. Den er vel brukt ca 5-10 timer. Selges for 600,- Eventuelt bud Mvh Anders Sikkert ikke så mange som biter på, siden denne koster 575kr ny hos Unneberg...
|
|
|
208
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: -67 mod 1500 Rat
|
på: august 19, 2010, 21:35:36 pm
|
Nei, har ikke lagt noen god plan enda. Men, kunne ha tenkt meg en mere "orginal" look på den. Får se om jeg får noen ideer her og der. Forslag mottas med takk. Først og fremst skal jeg ordne ferdig så motoren går optimalt. Senk og trim. Klassisk
|
|
|
209
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: -67 mod 1500 Rat
|
på: august 19, 2010, 09:33:49 am
|
Denne husker jeg at jeg var litt interessert i før den ble solgt til warberg. Da som delebil, tydeligvis så er den i bedre stand enn hva jeg fikk inntrykk av. Blir spennende å se hva du gjør med den, noe spesifikke planer?
|
|
|
|