Vis innlegg
|
Sider: [1] 2
|
11
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Trimme 2L Type 4 motor, muligheiter?
|
på: september 19, 2013, 00:06:30 am
|
Ser det er mange gode og forskjellige bygg rundt om. Eg skal ha motoren i ein Bay og vil prøve å få ein motor med mykje moment på lavt turtall. Eg vurderer og å bruke datasprut, da dette ikkje er mykje dyrere enn eit komplett sett med gasserer. Eg eg har ikkje sett noken løysningar for bruk av gass-spjeld, men dette kan vere mulig å hente fra fex motorsykkel. Ev, bygge dette sjøjv og buke kun eitt spjeld.
Eg ser jo det at å bygge om til WBX, og ville gitt mange og rimelige Hk.
|
|
|
15
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Trimme 2L Type 4 motor, muligheiter?
|
på: september 16, 2013, 02:01:02 am
|
Eg såg den hadde 94mm boring, reknet med det var til type4. Ja det er fort gjort å rote det til.
Ved porting av topp, bør det monteres større ventiler og? Vis ein alikevel overhaler med nye stempler, er det ikkje like greit å bruke stempler til 914? Slik at det blir mindre maskinering?
|
|
|
18
|
Forum / Problemløseren / Sv: Ta ut bensintank, T2 Bay
|
på: september 13, 2013, 23:29:34 pm
|
Det blir ikkje vakum på tanken? Fex prøv å kjøyr uten tanklokk, stapp nedi ein plastpose eller lignende. Eller bruk ein båt tank, sett den bak i bilen og kobl slangen rett på pumpa eller på gasser.
|
|
|
23
|
Forum / Snikk-snakk / Senking av Bay, bygge om/modifisere forstilling?
|
på: september 09, 2013, 01:36:29 am
|
Da senkespindler og komplette forstillinger er relativt dyre, ser eg for meg muligheiten til å bygge om ein orginal forstilling. Vil tru det er fleire som har gjort dette tidligere, slik at eg ikkje treng og utforske dette på nytt? Fex. link til tråder? Min ide er å flytte/modifisere innfestningen til torsjonsstaget. Ev lage den til slik at den blir juterbar.
|
|
|
|