april 26, 2024, 09:13:05 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
  Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer  
  Vis innlegg
Sider: 1 ... 12 13 [14]
391  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Kam mot løfter, wbx kam /fk 87 på: februar 09, 2009, 13:01:31 pm
Jeg vet ikke hvor mye du må frese ned. Du må bare prøve med kam og løfter. DU bør ha en klaring på 0,3-0,5 mellom løfter og kam.
392  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Kam mot løfter, wbx kam /fk 87 på: februar 09, 2009, 09:59:46 am
Jeg har brukt en sylinderbor for TRE i en søyleboremaskin. Har frest ned to blokker med den uten problemer.
393  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Skvalpeplate og pickup m/feste til platen, til T4 på: februar 03, 2009, 18:00:58 pm
Den skvalpeplaten som jeg har laget passer inn i det sporet du ser under løfterene.
394  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Skvalpeplate og pickup m/feste til platen, til T4 på: februar 03, 2009, 14:09:45 pm
Du kan ganske enkelt lage en skvalpeplate selv. Du bør også sveise på et patentbånd rundt oljesugen.
395  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Lengde på pinnebolter til topp/sylindere type 1 på: desember 04, 2008, 20:38:43 pm
Det har du helt rett i.
396  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Lengde på pinnebolter til topp/sylindere type 1 på: desember 04, 2008, 19:57:43 pm
Jeg vet ikke dimensjonen på disse men vbx og type4 har de samme pinnboltene så de passer jo i blokken din. 
397  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Lengde på pinnebolter til topp/sylindere type 1 på: desember 04, 2008, 18:27:57 pm
Hva med og bruke disse?                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    VW Type 4 & Porsche 914 ARP 2000 Head Studs $329.00
 
 

Click to enlarge 
The proprietary ARP materials used to make our VW and Porsche head studs, thru-bolts, and connecting rod bolts is about 33% stronger than the stock material, with a 220,000psi tensile strength and improved fatigue characteristics.

Use of ARP fasteners in your Porsche or VW will ensure that your engine will be assembled with the most accurate and even clamping load possible, and will maintain that spec for prolonged periods of operation.

Price includes 16 ARP 2000 head studs, 12 pt nuts, ground washers, and ARP assembly lube. ARP case-through bolts sold separately.

Application notes: We recommend replacing the stock head studs and upgrading to the ARP 2000 heads studs on engines larger than 2270cc or 150 horsepower or when using Nickies cylinders. We recommend torquing heads to stock torque specifications using the factory prescribed torquing method.


 
 
This product was added to our catalog on Friday 16 November, 2007.
 
   
 
 
Sider: 1 ... 12 13 [14]
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!