Vis innlegg
|
Sider: [1] 2 3 ... 31
|
1
|
Forum / Forumexpressen / Bergen - Oslo (via Voss) på sundag
|
på: november 05, 2021, 13:21:04 pm
|
Køyrer med tom hengar (1000kg) og tom bil (800kg) austover tidleg sundag morgon, dersom nokon har noko som treng å luftast.....  Send i så fall sms på tlf 400 70 888 mvh Ivar
|
|
|
2
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Er Sika markedet borte?
|
på: oktober 03, 2021, 22:05:39 pm
|
Så det tenker du....... Må sjå det litt an. Kunne brukt den gode plassen til anna formål. Elles er det vel slik at den invwesteringa er sikrare enn pengar i banken 
|
|
|
4
|
Forum / Snikk-snakk / Er Sika markedet borte?
|
på: september 02, 2021, 18:12:03 pm
|
Lenge mellom kvar gong eg ser Sikaer i markedet. Er det fordi det ikkje er kjøparar, eller er det fordi alle sitter på dei? Tanker om temaet? Er komme til eit punkt der eg vurderer om eg må avhende 😕
|
|
|
5
|
Forum / Problemløseren / Sv: "Puffing" fra motor
|
på: juli 28, 2021, 16:01:44 pm
|
Mest typisk dersom ein har bittelitt eksoslekkasje, men også eit resultat av feil bensinblanding, gjerne i kombinasjon med litt lav tenning...
|
|
|
6
|
Forum / Problemløseren / Sv: Moment senterskrue
|
på: mai 02, 2021, 18:29:10 pm
|
Som Lynet skreiv, så påverker ikkje momentet slakk i hjullagra. Heile momentet blir tatt opp i hylsa som ligger mellom lagra. På min Plokkopp, står eg med full BMI (100+) på 2m arm, med håndbremsen på, så spinner den på tørr asfalt, når eg skal løyse muttane. Fortsatt for slakk til å passera PKK utan anmerkning, med nye lager. Har satt på lager frå ein bil som blei skrota tidleg på 80-talet. Dei har ingen målbar slakk...... Say no more. Har høyrt rykter om at det er folk som har slipt bittelitt av hylsa, for å bli kvitt slakken.
|
|
|
7
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Subasika'en til Dalland
|
på: mars 19, 2021, 08:35:51 am
|
Køyrde rett bak deg i Fløyfjellet sist torsdag, og registrerte at du også bruker heile eine køyrefeltet. Nett slik eg har slete med min Plokkopp. Heilt utan retningsstabilitet. Eg har kun innsveisa Pumakopiar i røyrene. Har løfta den så høgt eg får det, og det hjalp. Men det hjelper også å stille 'spissing' bak. Levetida på bærekulene er 6-10.000km. Blir nesten ikkje skitne mellom kvart skifte. Dei to siste gongane no, har eg satt inn fettniplar før montering. Det hjelper betraktelig. Eitt knepp på presso kvar 2000km. Elles har eg skifta utallige sett med bolt og foringar på hjelpesnekka. Sjølv dei nye er slarkete ved montering. Siste no er heimalaga foringar av gamle kamaksellager frå 50-tallsTriumph motorsykkel. Drøymer om å lage ei ny hylse, og bruke doble koniske lager i staden for glideforingar som blir ovale på kort tid. Om/når min er tilbake på vegen, blir det i alle fall med ny original forstilling. Hater den konstante kontrastyringa i hjulspora  Men om de kjem opp med gode løysningar, så tar eg gjerne i mot.
|
|
|
10
|
Forum / Problemløseren / Sv: Justere Solex Forgasser
|
på: februar 20, 2021, 21:36:39 pm
|
Hei. Vanlig standardinnstilling er at de er skrudd ut 2,5 omdreininger fra helt inne. dette gjelder begge 2. Altså, først helt inn, så 2,5 omdreininger ut igjen. Da har du en innstilling gjør at den starter, og som er god å jobbe ut fra. Lykke til!  Ikkje still meir enn ¼ omdreining pr 2-3 min! Då får motoren tid til å respondere på endringa.
|
|
|
11
|
Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Seter til T2 LateBay
|
på: februar 06, 2021, 08:13:30 am
|
Har eit enkeltsete som eg kan avhende, då understellet ikkje passa i min bil. Er originalt Late Bay. Usikker på om det er førerside eller passasjerside. Kan sjå om eg får tatt bilder ila dagen..... 
|
|
|
13
|
Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Deler til early bay pickup -69
|
på: desember 18, 2020, 10:30:39 am
|
Eg har bygd om min singelport til dobbelport. Meiner eg har eit sett overhalte toppar, med nye ventilar. Og innsug sjølvsagt. Må sjå litt i hyllene, då det er snart 10 år sidan.... Gje eit ord om det er av interesse 😊 Mulig det ligg ein dårlig mustasje einkvan plass også 🤔 for kopiering.
|
|
|
15
|
Forum / Problemløseren / Sv: Luftfilter
|
på: august 15, 2020, 20:46:05 pm
|
Dette bidrar positivt mot forgasserising ved fuktige og lave temperaturar. Bruk det mellom oktober og april.
|
|
|
18
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Subasika'en til Dalland
|
på: januar 28, 2020, 15:42:23 pm
|
Tankar om fordelinga av bremsekrafta fram-bak? Voldsomme ting framme, og beskjedne (erfaring) tromlar bak.... Du har jo gjort litt med vektbalansen her også.
|
|
|
20
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Subasika'en til Dalland
|
på: januar 12, 2020, 09:12:04 am
|
Blir artig doning dette her. Gøy å følge slike trådar, så stå på. Eg fulgte ditt eksempel sist veke, og kjøpte lydpotte eg fann i hylla på BT. Dette til bruk på franskmannen på tunet; 1.9 motor med originalt ei lita oval potte, og 1,5m røyr. DET GJEKK DÅRLIG  Flott lyd på tomgong, men der stoppa det. Trur desse pottene er for å laga meir lyd. Det blei ein ulideleg ulelyd, med eit nivå som øvedøyver alt anna. Sutra i klagedisken på BT, og fekk komma bak på lageret der dei har alle 'bakerste pottene'. Desse er modellspesifikke, men har ein heilt anna design på røyrløpet gjennom. Så med ei Mazda endepottepotte, blei resultatet noko heilt anna  Seier ikkje at du har valgt feil, men vurder no lydbildet før du legg for mykje arbeid i den potta du har, som eg trur kan vera ei 'framre potte'. Gleder meg til å sjå vegen vidare med prosjektet!
|
|
|
22
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Clutch Late Bay
|
på: oktober 21, 2019, 05:04:35 am
|
Takker for innspel og bilde. Gjekk i dreiebenken, og tok ut ein spon i ringen. Var lite som skulle til. Så då blei det både støttehylse og ring, så får me sjå kor det går..... Er no satt saman, og funksjonen virkar tilsynelatande fint. Håper drivlinja kommer i bilen ila vinteren 
|
|
|
23
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Clutch Late Bay
|
på: oktober 18, 2019, 21:18:06 pm
|
Neivel  Men den ringen er jo fast på trykkplata, og kva skulle då lagerbanen på utløysarlageret gå mot? Dette er jo ein -68 til -72? 1600 T2 clutch, etter det kloke hoder har fortalt meg....
|
|
|
24
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Clutch Late Bay
|
på: oktober 15, 2019, 13:04:07 pm
|
Har ein 200mm clutch, som sat på ein -69 Early. No tenkte eg å ta gjenbruk på den, til den nye maskinisten i Plokkopp'en.
Det viser seg at det ikkje er plass til støttehylsa inni den 'glideskiva'. Manglar 3mm.
Er det OK å ta ut dette i dreiebenken, eller er clutchen crap? [attachment=1]
|
|
|
25
|
Forum / Problemløseren / Sv: Late Bay - Forvarming med vacuumstyring
|
på: oktober 03, 2019, 10:05:00 am
|
 DEN tråden har gått meg hus forbi! T2 er fysisk litt annleis, men prinsippet er jo det samme. Tusen takk for tipset. Må nok ha ein runde for å sjå korleis dette blir hos meg. Tør ikkje tenke på softwaren og antall sensorar som skulle til for å fått noko slit til å fungera, om det hadde vore designa i dag 
|
|
|
26
|
Forum / Problemløseren / Late Bay - Forvarming med vacuumstyring
|
på: oktober 02, 2019, 10:24:22 am
|
Har fått nytt luftfilter i Plokkopp'en, etter at det gamle smelta. Det nye har ein 'flap' inni røyret som inhalerer potensiell varm luft frå eksosanlegget. På dette bilde frå Thesamba, viser tanken bak [attachment=1]
Men den sensoren i luftfilteret. Korleis funkar den? er den NO og stenger når den kjenner at den suger inn varme frå eksosen? Eller er det nokok anna lurt eg ikkje har forstått her?
Gode eller fantastiske erfaringar her?
|
|
|
29
|
Forum / Problemløseren / Sv: Choke element til 30 PICT 2
|
på: juni 04, 2019, 09:52:33 am
|
Inni elementet ligger det ein halvleder som avgir varme til bimetallfjæra. I alle tilfella eg har sett, så er problemet at halvlederen løsner frå metallhuset. Då er elementet boss. Differansane du har målt, tenker er eg heilt naturlige differanar som oppstår over tid. Sjekk heller funksjonen, og vurder å kjøpe nytt element. Eg kjøpte på ebay for rundt ein hundrings.
|
|
|
|