Vis innlegg
|
Sider: [1] 2 3 ... 31
|
3
|
Bruktbørsen / Biler selges / 1975 Sika
|
på: mars 23, 2024, 15:44:11 pm
|
Ser at eg ikkje har kapasitet til å ta finpussen. Behovet for denne bilen er borte, tida finnes ikkje, og motivasjonen like så.
Så då kan nokon andre få kosa seg med denne. Dette er bil og med deler i mengder. Denne er vedlikeholdt og REPARERT, ikkje RESTAURERT!
Kort om bilen; - Nesten heilt EU godkjent - Godkjent som 3-setar, med 3 punkt rulleselar! - Rustsveist heile venstre sida, heile høgre sida, heile bakenden, og traversar med jekkfester. - Innsveist senkarar i forstillinga - Trillbar på eigne hjul, og køyrbar om den får bensin. Tatt ut tanken for rustsveising under, som er det som gjenstår - Sommar og piggfrie vinterdekk. 4x ekstra stålfelgar i god stand. Mulig Caddy, men ser heilt like ut. - Montert BN4 Eber under planet for ordentlig komfort om vinteren - 1300 AS motor som har gått som ei kule, men er ikkje heilt oljetørr
Står vanskeleg til for bilder, men har ein plan over påske....
[attachment=1]
[attachment=2]
Kort om deler; - Renovert 1600 innbyttemotor med honestriper, nye fjører og pakningar. Påpmontert 1300DP toppar med nye styringar og ventilar. Bugpack innsugsmanifoild med sentermontert, overhalt Weber 32/36. Nytt eksosanlegg med ganske nye varmepotter. Påmontert 1974 gearkasse, tatt ut av bil etter kollisjon i -78. Antatt 35-40.000km! Ny Sachs? clutch og støttelager. - Masse slitedeler som bærekuler, hjullager, gearoverføringar og ting - Ny frontrute med deluxe pakning - Nye profiler under frontrute, i tilfelle av rust - Nytt, umontert taktrekk - Kapell i OK stand. Er visst til Splittbuss Sika, i følge dei lærde. - Original forstilling i god stand - Litt karosserideler, som 3 hjørner til bak - Ein stabel grøne kassar med skrammel - Pluss sikkert masse anna eg ikkje kjem på no
Ser for meg ein hyggeleg pris over 110.000.- Forbeholder meg sjølvsagt for alt mulig.
Ta kontakt for ytterlegare info.
|
|
|
6
|
Bruktbørsen / Deler selges / T2b Pickuprumpe
|
på: desember 14, 2023, 00:03:05 am
|
Rydder i rotet, og kom over eit utkapp eg ikkje trenger lenger.
Late Bay Sika/Doka hjørner i god stand. Dette er originalkvalitet, og ikkje repro.
Ettersom eg har høyrt, er desse ulike buss. Bjelken mellom utkappa er ikkje den aller beste, men sjølve hjørnene ser svært gode ut.
Kom med seriøse bud. Kan nok kanskje sendast, har ikkje sjekka. [attachment=1] [attachment=2]
|
|
|
8
|
Forum / Problemløseren / Sv: 1600 motor
|
på: november 20, 2022, 23:39:17 pm
|
Desto meir original, desto mindre fuss, er ein tommelbetraktning. Elles syntes eg at visdomsordet som er i 50-talls brukermanualen til Sabb semiediesel er flott: "Går motoren godt, la den gå i fred. Ikkje tukle og skru på den i håp om å få den til å gå bedre."
|
|
|
9
|
Forum / Forumexpressen / Bergen - Oslo (via Voss) på sundag
|
på: november 05, 2021, 14:21:04 pm
|
Køyrer med tom hengar (1000kg) og tom bil (800kg) austover tidleg sundag morgon, dersom nokon har noko som treng å luftast.....  Send i så fall sms på tlf 400 70 888 mvh Ivar
|
|
|
10
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Er Sika markedet borte?
|
på: oktober 03, 2021, 23:05:39 pm
|
Så det tenker du....... Må sjå det litt an. Kunne brukt den gode plassen til anna formål. Elles er det vel slik at den invwesteringa er sikrare enn pengar i banken 
|
|
|
12
|
Forum / Snikk-snakk / Er Sika markedet borte?
|
på: september 02, 2021, 19:12:03 pm
|
Lenge mellom kvar gong eg ser Sikaer i markedet. Er det fordi det ikkje er kjøparar, eller er det fordi alle sitter på dei? Tanker om temaet? Er komme til eit punkt der eg vurderer om eg må avhende 😕
|
|
|
13
|
Forum / Problemløseren / Sv: "Puffing" fra motor
|
på: juli 28, 2021, 17:01:44 pm
|
Mest typisk dersom ein har bittelitt eksoslekkasje, men også eit resultat av feil bensinblanding, gjerne i kombinasjon med litt lav tenning...
|
|
|
14
|
Forum / Problemløseren / Sv: Moment senterskrue
|
på: mai 02, 2021, 19:29:10 pm
|
Som Lynet skreiv, så påverker ikkje momentet slakk i hjullagra. Heile momentet blir tatt opp i hylsa som ligger mellom lagra. På min Plokkopp, står eg med full BMI (100+) på 2m arm, med håndbremsen på, så spinner den på tørr asfalt, når eg skal løyse muttane. Fortsatt for slakk til å passera PKK utan anmerkning, med nye lager. Har satt på lager frå ein bil som blei skrota tidleg på 80-talet. Dei har ingen målbar slakk...... Say no more. Har høyrt rykter om at det er folk som har slipt bittelitt av hylsa, for å bli kvitt slakken.
|
|
|
15
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Subasika'en til Dalland
|
på: mars 19, 2021, 09:35:51 am
|
Køyrde rett bak deg i Fløyfjellet sist torsdag, og registrerte at du også bruker heile eine køyrefeltet. Nett slik eg har slete med min Plokkopp. Heilt utan retningsstabilitet. Eg har kun innsveisa Pumakopiar i røyrene. Har løfta den så høgt eg får det, og det hjalp. Men det hjelper også å stille 'spissing' bak. Levetida på bærekulene er 6-10.000km. Blir nesten ikkje skitne mellom kvart skifte. Dei to siste gongane no, har eg satt inn fettniplar før montering. Det hjelper betraktelig. Eitt knepp på presso kvar 2000km. Elles har eg skifta utallige sett med bolt og foringar på hjelpesnekka. Sjølv dei nye er slarkete ved montering. Siste no er heimalaga foringar av gamle kamaksellager frå 50-tallsTriumph motorsykkel. Drøymer om å lage ei ny hylse, og bruke doble koniske lager i staden for glideforingar som blir ovale på kort tid. Om/når min er tilbake på vegen, blir det i alle fall med ny original forstilling. Hater den konstante kontrastyringa i hjulspora  Men om de kjem opp med gode løysningar, så tar eg gjerne i mot.
|
|
|
18
|
Forum / Problemløseren / Sv: Justere Solex Forgasser
|
på: februar 20, 2021, 22:36:39 pm
|
Hei. Vanlig standardinnstilling er at de er skrudd ut 2,5 omdreininger fra helt inne. dette gjelder begge 2. Altså, først helt inn, så 2,5 omdreininger ut igjen. Da har du en innstilling gjør at den starter, og som er god å jobbe ut fra. Lykke til!  Ikkje still meir enn ¼ omdreining pr 2-3 min! Då får motoren tid til å respondere på endringa.
|
|
|
19
|
Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Seter til T2 LateBay
|
på: februar 06, 2021, 09:13:30 am
|
Har eit enkeltsete som eg kan avhende, då understellet ikkje passa i min bil. Er originalt Late Bay. Usikker på om det er førerside eller passasjerside. Kan sjå om eg får tatt bilder ila dagen..... 
|
|
|
21
|
Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Deler til early bay pickup -69
|
på: desember 18, 2020, 11:30:39 am
|
Eg har bygd om min singelport til dobbelport. Meiner eg har eit sett overhalte toppar, med nye ventilar. Og innsug sjølvsagt. Må sjå litt i hyllene, då det er snart 10 år sidan.... Gje eit ord om det er av interesse 😊 Mulig det ligg ein dårlig mustasje einkvan plass også 🤔 for kopiering.
|
|
|
23
|
Forum / Problemløseren / Sv: Luftfilter
|
på: august 15, 2020, 21:46:05 pm
|
Dette bidrar positivt mot forgasserising ved fuktige og lave temperaturar. Bruk det mellom oktober og april.
|
|
|
26
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Subasika'en til Dalland
|
på: januar 28, 2020, 16:42:23 pm
|
Tankar om fordelinga av bremsekrafta fram-bak? Voldsomme ting framme, og beskjedne (erfaring) tromlar bak.... Du har jo gjort litt med vektbalansen her også.
|
|
|
28
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Subasika'en til Dalland
|
på: januar 12, 2020, 10:12:04 am
|
Blir artig doning dette her. Gøy å følge slike trådar, så stå på. Eg fulgte ditt eksempel sist veke, og kjøpte lydpotte eg fann i hylla på BT. Dette til bruk på franskmannen på tunet; 1.9 motor med originalt ei lita oval potte, og 1,5m røyr. DET GJEKK DÅRLIG  Flott lyd på tomgong, men der stoppa det. Trur desse pottene er for å laga meir lyd. Det blei ein ulideleg ulelyd, med eit nivå som øvedøyver alt anna. Sutra i klagedisken på BT, og fekk komma bak på lageret der dei har alle 'bakerste pottene'. Desse er modellspesifikke, men har ein heilt anna design på røyrløpet gjennom. Så med ei Mazda endepottepotte, blei resultatet noko heilt anna  Seier ikkje at du har valgt feil, men vurder no lydbildet før du legg for mykje arbeid i den potta du har, som eg trur kan vera ei 'framre potte'. Gleder meg til å sjå vegen vidare med prosjektet!
|
|
|
30
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Clutch Late Bay
|
på: oktober 21, 2019, 06:04:35 am
|
Takker for innspel og bilde. Gjekk i dreiebenken, og tok ut ein spon i ringen. Var lite som skulle til. Så då blei det både støttehylse og ring, så får me sjå kor det går..... Er no satt saman, og funksjonen virkar tilsynelatande fint. Håper drivlinja kommer i bilen ila vinteren 
|
|
|
|