Vis innlegg
|
Sider: [1] 2 3 ... 8
|
9
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Bobler og busser som brenner. Hvordan kan vi forebygge dette?
|
på: mai 24, 2019, 10:21:23 am
|
Har lest igjennom tråden her å det er stor fokus på slanger. Det er jo selvsagt veldig viktig at vi passer på å bruke slanger av rett type/ kvalitet til rett bruksområdet . Men det eneste som er sikkert er at ingen ting er sikkert, alt kan skje. Å det gjelder å være så godt forberedt som mulig . Jeg hadde i fjor høst brann i motor, å er vel noe av det værste en kan tenke seg , håper det aldri blir igjen . Ettersom jeg har bijobb som brannmann / røykdykker blir det nesten som å gå uten klær om jeg ikke skulle hatt skumapp i bilen min. Å det reddet meg for totalhavari. Vil anbefale alle til å ha 3-5 kg skum i bilen . Jeg hadde 3 kg skum å brukte alt . I mitt tilfelle var det oljeslangen som gikk til ekstern kjøler som det ble lekkasje på å dryppet ned på grenrøret som genererte brannen. Så måtte det aldri skje igjen , å igjen anbefaler ALLE VW VENNER til å være best mulig forberedt å få satt inn / tatt med seg et SKUMAPP i bilen sin . Det virker å i mitt tilfelle var det redningen på at bilen bare hadde vært en askeklump i dag . Ikke vent til i morgen det er bare å få det heim.
|
|
|
10
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Grelland's Ghia
|
på: januar 22, 2019, 17:46:28 pm
|
Hahahaha, nydeligt . Fint å se at ungdommen mestre. PS, sneipen he sikkert tokla me apparatet for å sette deg i dårlig lys haha. Ingen tvil om at poden e flink, godt jobba.
|
|
|
11
|
Forum / Type 1 1968-1979 / Sv: VW 1300 1968 Feillakkert
|
på: januar 15, 2019, 22:03:26 pm
|
Nei det må du overhode ikke finne deg i. Det sier seg selv at de ikke skulle hatt lakka bilen før de hadde snakket med deg. I tillegg kan en lure på om enkelte har vært litt vel mye i tynneren om de sier at det skal være samme farge å en kan tydelig se forskjell fra dasjen . Hva med d gamle ordtak om kunden alltid har rett nei det hadde vært fall ikke jeg funnet meg i.
|
|
|
17
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Senking av 1303, justerbart for og få den laav?
|
på: desember 29, 2018, 14:08:18 pm
|
Kjører med Kerscher sitt sett framme og bak , (for uten aktive staver bak) kjøpt på Hotshop. Tuv godkjent og innskrevet i vognkortet på 03 min. Men vil anbefale og også kjøper fôringen som en kan sette i framme hvor jeg har merket av på det ene bildet slik at du for snudd kula 180 grader for å få bedre plass til armen ved senking. Bare å bore ut å presse i ny.
|
|
|
21
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Bredda chrommet fangere
|
på: desember 07, 2018, 08:41:49 am
|
Veiledene pris fra dem for en fanger var 7000 pluss moms pluss retting / fiksing av skader og bulker. Billig? Nei men det er jo bare noen tall. Så det e bare å få d heim. De leverte vertfall en fin jobb.
|
|
|
22
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Bredda chrommet fangere
|
på: desember 06, 2018, 21:39:26 pm
|
Ettersom jeg ikke fant noen plass hvor en kunne bestille bredda fangere i stål, ble løsningen denne gangen også å sveise inn en del å så få chrommet dem . Denne gang ble det Sørligaten Fornikkling som utførte chrommingen. Veldig fornøyd med jobben de har utført.
|
|
|
24
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Fuchs felger
|
på: november 25, 2018, 19:20:34 pm
|
Her har du utskrift fra tabellen for Porsche hjul. Kanskje litt lettere å finne eksakt hva du har
|
|
|
26
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Fuchs felger
|
på: november 24, 2018, 19:28:27 pm
|
Sitter på baksiden (inne i felgen)på spilene. Størrelsen på den ene, et på en annen og porschenr på den tredje.
|
|
|
30
|
Forum / Problemløseren / Sv: Hva er godkjente felger?
|
på: august 20, 2018, 06:28:03 am
|
Ikke for å strø salt i sårene , men i utgangspunktet for du ikke godkjent sveiste stålfelger. Men det eneste som er sikkert er at ingen ting er sikkert. Så dialog me BT om hva du ønsker og hva du kan gjøre er det beste. Jeg har både spacer og Et 8 på min 03 i vognkortet
|
|
|
|