Vis innlegg
|
Sider: [1] 2 3 ... 21
|
2
|
Bruktbørsen / Eksterne salgs linker / Sv: Overpriset ???
|
på: august 12, 2013, 12:54:02 pm
|
Æ surfa innom finn.no i går og tenkte akkurat det samme. Sammenlignet med originale Karmann kabriolett som ligger under hundre er det litt i overkant. Godt det er fler enn mæ som reagerte.
|
|
|
10
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Boblespotting
|
på: juni 09, 2013, 22:17:48 pm
|
Mosseporten i 11:00-tiden i går. [attachment=1]
Denne var FIIN! Jeg mangler kromdeksler på skjermene framme, samt det høye steinsprutdekslene bak. Ellers er de ganske like:)
|
|
|
12
|
Forum / Type 1 1958-1967 / Sv: ''Godbilen'' 1964 Boble Saxomat :-)
|
på: juni 05, 2013, 20:18:02 pm
|
Du må ta denne lille rariteten med på delemarkedet på Birkeland i begynnelsen av august!! Masse biler i agder motorhistoriske klubb stiller opp. Gylden muilghet til å skaffe seg deler og annet ekstrautstyr til bobla. Jeg kjøpte takgrind for 500,- Hilsen en bobleeier på Birkeland:)
|
|
|
14
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Bygge om hovedlys T1 -66
|
på: mai 29, 2013, 23:22:39 pm
|
Jeg syntes ikke det passer md xenon på ei gammal boble jeg, uansett stilart.
Men smaken er som baken.
bare en spontan tanke. Ingen ser det så lenge lyset er slått av. men linselys er jo ikke akkurat "pent"
|
|
|
20
|
Forum / Problemløseren / Sv: 1500 6v som fjusker
|
på: mai 24, 2013, 21:09:12 pm
|
Kjøp paknigssett fra folkevogn.no og skru forgasseren i småbiter og sett den sammen igjen med nye deler. Bestill samtidig nye tenningsdeler så skal du se:D Du kan risikere at "bigblocken" sviver like fint som en 30 hk:D Ha en fin vwår.
|
|
|
23
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Takk til to gode hjelparar! :-)
|
på: mai 14, 2013, 22:08:42 pm
|
Jeg har stått ved Grimstad med punktert dekk, fullt reservedekk og jekk, men ikke jekkfeste..... Ringte en som bor ca halvannen mil unna som kom med garasjejekk. Det var sesongsluttur i fjor, så i år starta sesongen med nye dekk. (og gjemt japsebiljekk)
|
|
|
30
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: venstre drivaksel kronmutter
|
på: april 23, 2013, 21:27:42 pm
|
6 kanta 3/4" pipe, latmannsarm og halvannen meter firkantrør. Mutteren slapp å lide vinkelsliperdøden som den forrige mutteren gjorde:) Nå er det bare å vente på nye bremsebånd og hjulsylindre.
|
|
|
|