Reinsbukken
Medlem
  
Innlegg: 165
Bosted: Sør-Trøndelag
1955 T4 2056cc
|
 |
« på: juli 04, 2011, 20:35:09 pm » |
|
MOTOR ER SOLGT
Hei.. Vurderer salg av følgende etter at jeg ble påkjørt, (MOTOR ER SOLGT) T4 2056cc ca 130hk, portet , 9.3:1 kompresjon, 1,1mm skuish kammer, vassere kam, 2stk doble 40 Dellorto, Porsche vifte/dynamo overhalt for kr 6500,- Nybygd i år2009 med ny 228mm clutch.
nybygd gearbox i år 2010, laget for å tåle 3-400hk og tilpasset 228mm clutch. Hybrid mod. 113/002 1. og 2. gear Hovedaksel WP Australia 3,33 x 1,93 1. og 2. gear "Ny" type 73- 1. og 2. låsering med modifisert reversdrev for 1,93 2. gear "Gammel" type -73 1,26 3. gear med sveiset synk.ring "Gammel" type -73 0,89 4. gear med sveiset synk.ring Le86A synkroniseringsnav for hybrid hovedaksel Ring og pinion "Gleason" 4,125 Forsterkede sideplater for svingaksel diff. Quaife momentsperre Sway-A-Way Racing drivaksler 28 7/16" med lange splines Bygd av Stig Sæter fra Stjørdal i 2010
Rustfritt BAS exos med Lamda sonde og instrument for å ha i bilen kjøpt 2010.
|
|
« Siste redigering: juli 28, 2011, 11:03:09 am av Reinsbukken »
|
Loggført
|
T1 1955mod med T4 2056cc
|
|
|
Reinsbukken
Medlem
  
Innlegg: 165
Bosted: Sør-Trøndelag
1955 T4 2056cc
|
 |
« Svar #1 på: juli 07, 2011, 18:08:59 pm » |
|
Kan uten problem selges hver for seg.. T4 2056cc = Kr 16000,- overhalt og forbedret for ca kr 15000,- år 2009 kjørt kansje 80mil til sammen siden da. ( SOLGT ) Gearboks = Kr 21000,- betalte kr 24000,- med Qaife sperre og forsterket drivakslinger fra år 2010 kjørt ca 20 mil med. BAS eksos = kr 11000,- betalte kr 13000,- med inn sveiset gjenger for lamdasonde, følger med lamda og instrument. brukt i ca 20mil. Kom gjerne med bud i tråden så vurderer jeg salg hvis jeg er fornøyd med prisen. 
|
|
« Siste redigering: juli 28, 2011, 11:04:33 am av Reinsbukken »
|
Loggført
|
T1 1955mod med T4 2056cc
|
|
|
GetBackOnTrack
Medlem
  
Innlegg: 112
Bosted:
|
 |
« Svar #2 på: juli 08, 2011, 13:08:35 pm » |
|
Har du et billed af t4 2054 motoren?
Med venlig hilsen Jakob
|
|
« Siste redigering: juli 08, 2011, 13:10:16 pm av GetBackOnTrack »
|
Loggført
|
|
|
|
Reinsbukken
Medlem
  
Innlegg: 165
Bosted: Sør-Trøndelag
1955 T4 2056cc
|
 |
« Svar #3 på: juli 08, 2011, 21:44:56 pm » |
|
 P1011866.jpg (138.69 KB. 640x480 - vist 338 ganger.) Se www.youtube.com og søk på "Reinsbukken" Bilder er fra montering og div, tar nye bilder etter at jeg kommer tilbake fra tur til Sverige "Fottballcup" med barna.. 10/7-17/7
|
|
« Siste redigering: juli 08, 2011, 21:50:16 pm av Reinsbukken »
|
Loggført
|
T1 1955mod med T4 2056cc
|
|
|
Reinsbukken
Medlem
  
Innlegg: 165
Bosted: Sør-Trøndelag
1955 T4 2056cc
|
 |
« Svar #4 på: juli 10, 2011, 00:21:16 am » |
|
Drar på ferie i dag, men er tilbake 18/7 PS: har ikke mulighet til å svare før jeg er tilbake, så vennlig ha litt is i magen til dere som sender PM og forventer raske svar..... 
|
|
|
Loggført
|
T1 1955mod med T4 2056cc
|
|
|
Reinsbukken
Medlem
  
Innlegg: 165
Bosted: Sør-Trøndelag
1955 T4 2056cc
|
 |
« Svar #5 på: juli 11, 2011, 08:28:22 am » |
|
Hei.. Har tilgang til internett på hotellet, så jeg blir online like vel denne uka. Så bare fyr løs med pm og inlegg i tråden, legger inn budene i tråden etter hvert som de kommer på PM også. Motor er bud på prisantydning..
|
|
|
Loggført
|
T1 1955mod med T4 2056cc
|
|
|
Reinsbukken
Medlem
  
Innlegg: 165
Bosted: Sør-Trøndelag
1955 T4 2056cc
|
 |
« Svar #6 på: juli 13, 2011, 00:32:55 am » |
|
Da er bud på kr 17000,- for T4 2056 tikket inn :-)
|
|
|
Loggført
|
T1 1955mod med T4 2056cc
|
|
|
Reinsbukken
Medlem
  
Innlegg: 165
Bosted: Sør-Trøndelag
1955 T4 2056cc
|
 |
« Svar #7 på: juli 18, 2011, 22:34:55 pm » |
|
Hei.. Da tikket det inn et bud på kr 18000,- på T4 2056cc Fra "oppmon" her på forumet..
|
|
|
Loggført
|
T1 1955mod med T4 2056cc
|
|
|
Solan
Supermedlem
    
Innlegg: 1238
Bosted: Bergen
Tar bussen (eller Bybanen) til jobb...
|
 |
« Svar #8 på: juli 19, 2011, 12:06:27 pm » |
|
Jeg byr 19 laken for motoren her fra Våtmarkene 
|
|
|
Loggført
|
'52 Typ 11c Boble ragtop '65 Typ 221 Mikrobuss 11W
RZR - Aircooled cars with attitude - Vi sponser Knasten! Medlem av Prosjekt SambOen og Dugnadsgjeng Hel Ved
Jeg har brukt mye penger på øl og gamle folkevogner. Resten har jeg sløst bort...
|
|
|
Reinsbukken
Medlem
  
Innlegg: 165
Bosted: Sør-Trøndelag
1955 T4 2056cc
|
 |
« Svar #9 på: juli 24, 2011, 00:00:54 am » |
|
Lar bud runden gå til mandag 25/7 kl 00.00 på T4 2056cc, Porsche vifte/dynamo, 2stk doble 40mm Dellorto, extern oljekjøler med stålomspunne slanger til montering framme..
|
|
|
Loggført
|
T1 1955mod med T4 2056cc
|
|
|
Reinsbukken
Medlem
  
Innlegg: 165
Bosted: Sør-Trøndelag
1955 T4 2056cc
|
 |
« Svar #10 på: juli 26, 2011, 10:09:14 am » |
|
Jeg byr 19 laken for motoren her fra Våtmarkene  Da har du fått PM med betalings opplysninger.. Grattis med motor.. 
|
|
|
Loggført
|
T1 1955mod med T4 2056cc
|
|
|
Reinsbukken
Medlem
  
Innlegg: 165
Bosted: Sør-Trøndelag
1955 T4 2056cc
|
 |
« Svar #11 på: juli 28, 2011, 10:55:37 am » |
|
Hei.. Anbefaler både gearboks og eksosanlegg begge er bygd med tanke på mye hestekrefter...
|
|
|
Loggført
|
T1 1955mod med T4 2056cc
|
|
|
Reinsbukken
Medlem
  
Innlegg: 165
Bosted: Sør-Trøndelag
1955 T4 2056cc
|
 |
« Svar #12 på: august 07, 2011, 23:09:19 pm » |
|
MOTOR ER SOLGT
Hei.. Vurderer salg av følgende etter at jeg ble påkjørt, (MOTOR ER SOLGT) T4 2056cc ca 130hk, portet , 9.3:1 kompresjon, 1,1mm skuish kammer, vassere kam, 2stk doble 40 Dellorto, Porsche vifte/dynamo overhalt for kr 6500,- Nybygd i år2009 med ny 228mm clutch.
nybygd gearbox i år 2010, laget for å tåle 3-400hk og tilpasset 228mm clutch. Hybrid mod. 113/002 1. og 2. gear Hovedaksel WP Australia 3,33 x 1,93 1. og 2. gear "Ny" type 73- 1. og 2. låsering med modifisert reversdrev for 1,93 2. gear "Gammel" type -73 1,26 3. gear med sveiset synk.ring "Gammel" type -73 0,89 4. gear med sveiset synk.ring Le86A synkroniseringsnav for hybrid hovedaksel Ring og pinion "Gleason" 4,125 Forsterkede sideplater for svingaksel diff. Quaife momentsperre Sway-A-Way Racing drivaksler 28 7/16" med lange splines Bygd av Stig Sæter fra Stjørdal i 2010
Rustfritt BAS exos med Lamda sonde og instrument for å ha i bilen kjøpt 2010.
Da trekkes alle ting for salg pga at interessen for boble har blomstret i løpet av ferien Beklager på det sterkeste til deg/dere som har vunnet budrunde og sender PM i håp om å kjøpe noe.. ingen betaling er fullført så jeg føler at ingen handel er binnende før det er gjennomført, håper på forståelse for det.. 
|
|
|
Loggført
|
T1 1955mod med T4 2056cc
|
|
|
|